Contact

200.000 weten meer dan één

Kijk op Nederlands grootste mobiele forum: 200.000 klanten die jou graag helpen met je vraag.

Vind direct een antwoord

Misschien staat jouw vraag al online! Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.

Regel het zelf

Regel al je zaken gemakkelijk en snel online, waar en wanneer jij wilt.

Chatten met een medewerker

Helaas zijn er op dit moment geen medewerkers die met jou kunnen chatten. Probeer het later nog eens of gebruik een van de andere manieren om contact met ons op te nemen.

Stel je vraag aan webcare

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.

Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 15 uur en 50 minuten.

Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 9 uur en 23 minuten.

Liever een persoonlijk advies?

Ga langs bij een T-Mobile Shop of bel met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Bellen

Neem telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice.

Ik ben klant. Bel 1200 of 06 - 2400 1200

Vanaf een mobiel nummer: Icoon telefoon
1200

Vanaf een vast nummer:
06 - 2400 1200

Vanuit het buitenland:
+31 6 2400 1200

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Kosten
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Ik ben nog geen klant. Bel 0800 - 7123

Voor vragen over een nieuw abonnement kun je bellen naar onze verkoopadviseurs:

Vanaf een mobiel nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Vanaf een vast nummer:
0800 - 7123 (gratis telefoonnummer)

Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

Kosten
Gratis telefoonnummer. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

Meer informatie

Kan ik mijn vraag of klacht ook per e-mail sturen?
Ja, dat kan. Verstuur je vraag via het contactformulier

Gemiddelde reactietijd e-mail: 3 werkdagen.

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 73 seconden 
  • Contactformulier: 3 werkdagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

79,2%* april - juni 2014

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

73,4%* april - juni 2014

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)