Contact

Wil je direct een antwoord?

Kijk op Nederlands grootste mobiele forum: 200.000 klanten die jou graag helpen met je vraag.

Snel een antwoord op je vraag?

Misschien staat jouw antwoord al online!

Stel je vraag aan webcare

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.

Reactie binnen 3,5 uur.

Reactie binnen 1,5 uur.

Reactie binnen 3,5 uur.

Liever een persoonlijk advies?

Ga langs bij een T-Mobile Shop of bel met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Bellen

Neem telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice.

Ik ben klant. Bel 1200*
Vanaf een mobiel nummer   1200*
Vanaf een vast nummer   06 - 2400 1200*
Vanuit het buitenland   +31 6 2400 1200*

*Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
  • Let op! Op Koningsdag, 26 april, is de klantenservice gesloten

*Kosten
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een Relax-abonnement van vóór januari 2010 of een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

*Privacy
T-Mobile medewerkers verstrekken alleen informatie over een contract aan de contracthouder.

Ik ben geen contracthouder
Ik ben nog geen klant. Bel 0800 - 7123*
Voor vragen over een nieuw abonnement kun je bellen naar onze verkoopadviseurs:
Vanaf een mobiel nummer   0800 - 7123*
Vanaf een vast nummer   0800 - 7123*
 
* Gratis telefoonnummer.

*Openingstijden

  • Abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
  • PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur

*Kosten
Gratis telefoonnummer. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.

*Privacy
T-Mobile medewerkers verstrekken alleen informatie over een contract aan de contracthouder.

Ik ben geen contracthouder
Ik ben geen contracthouder. Kan ik me laten machtigen?

Als contracthouder kun je iemand machtigen. Kijk voor meer informatie bij Machtiging voor toegang contractinformatie.

Meer informatie

Kan ik mijn vraag of klacht ook per e-mail sturen?

Ja, dat kan. Verstuur je vraag via het contactformulier.

Gemiddelde reactietijd:

  • Abonnees: 2 werkdagen
  • Prepaid: 3 werkdagen
Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Schrijven kan natuurlijk ook. Stuur je brief naar:

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • Telefonisch: 45 seconden
  • Contactformulier (abonnees): 2 werkdagen
  • Contactformulier (prepaid): 3 werkdagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Twitter: 1 uur
  • Facebook: 2,5 uur
  • Google+: 2,5 uur
  • YouTube: 2,5 uur
  • Forum: 24 uur
Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

78%* januari - maart 2014

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

73,3%* januari - maart 2014

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?

Download het formulier (pdf)

Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws en aanbiedingen van T-Mobile en schrijf je in via het online formulier.