Nieuw bij T-Mobile: het digitale contract

T-Mobile is begonnen met het vervangen van papieren contracten door digitale contracten. Het digitale contract is helemaal veilig: het systeem dat we hiervoor gebruiken, voldoet aan de hoogste veiligheidseisen. Alles wordt geregeld wanneer de koerier je bestelling komt afleveren. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hieronder. Kijk bij de veelgestelde vragen voor meer informatie.


Ga naar veelgestelde vragen

Bezorging en het digitale contract in 4 stappen:

Stap 1 - Identificatie


  • De koerier identificeert zich aan de deur en vraagt of je het contract aan de deur wilt afhandelen of binnen.

Stap 2 - Contract controleren

  • De koerier controleert je persoonlijke gegevens, indien nodig kunnen deze aangepast worden.
  • Teken je digitale contract op de laptop.

Stap 3 - bankpas & ID

  • De koerier scant de bankpas en het identiteitsbewijs dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Het BSN-nummer wordt niet ingescand.
  • De koerier vraagt je € 0.01 te pinnen ter controle van je bankpas. T-Mobile doneert deze € 0,01 aan War Child.

Stap 4 - Contract per mail


  • Je ontvangt het contract direct per e-mail en daarna natuurlijk je bestelling: veel plezier ermee namens T-Mobile!

Bekijk alle informatie over het bestel- en bezorgproces van T-Mobile.