Contact

Bellen

Neem telefonisch contact op met T-Mobile Klantenservice.

Ik ben klant. Bel 0800 - 7112
Team T-Mobile Zakelijk:   0800 - 7112
Vanuit het buitenland:   +316 - 2400 7112
 
(0800 - 7112 is een gratis telefoonnummer)

Toestel gestolen?
Voor het blokkeren van uw simkaart kunt u ons 24 uur per dag 7 dagen per week bereiken. 

Openingstijden

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 23.00 uur
  • Zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.30 uur

Privacy
T-Mobile medewerkers verstrekken alleen informatie over een contract aan de contracthouder zelf.

Ik ben nog geen klant. Bel 0800 - 8102
Voor vragen over een nieuw abonnement kunt u bellen naar onze verkoopadviseurs:
Vanaf een mobiel nummer   0800 - 8102
Vanaf een vast nummer   0800 - 8102
 
(0800 - 8102 is een gratis telefoonnummer)

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur.

Buiten deze tijden kunt u contact opnemen met 0800 - 7112 (gratis) voor een terugbelafspraak.

Privacy
T-Mobile medewerkers verstrekken alleen informatie over een contract aan de contracthouder zelf.

Kan ik gebeld worden voor Verkoop & Advies?

Vul het contactformulier in en laat ons u bellen voor advies over abonnementen op maat.

Snel een antwoord op uw vraag?

Misschien staat uw antwoord al online.

Stel uw vraag aan webcare

Antwoord niet gevonden? Laat dan een reactie achter op een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.

Wilt u direct een antwoord?

Bent u een individuele zakelijke klant? Kijk dan op ons forum: 200.000 klanten die u graag helpen met uw vraag.

Reactie binnen 3,5 uur.

Reactie binnen 1,5 uur.

Reactie binnen 24 uur.

Liever een persoonlijk advies?

Ga langs bij een T-Mobile Shop of bel met onze klantenservice. Onze medewerkers zijn u graag van dienst.