Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Duurzaamheid, verbinden, klimaatvriendelijke samenleving

T-Mobile vindt maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen heel belangrijk. Wij hebben niet alleen aandacht voor onze klanten en onze business, maar wij voelen ons ook verantwoordelijk voor de mensen en de wereld om ons heen. Daarom besteden we aandacht aan sociale zaken, milieu en duurzaamheid.  

Mobiele telefonie wordt steeds belangrijker en raakt veel maatschappelijke thema’s. Daarom vragen sommige thema's en ontwikkelingen extra voorlichting, ondersteuning of verantwoordelijkheid. T-Mobile neemt graag haar verantwoordelijkheid. Ons doel? Het leven van onze klanten, partners en medewerkers verbeteren.

Door het gebruik van milieuvriendelijke diensten, doen klanten en medewerkers een belangrijke bijdrage aan de bescherming van het milieu. We doen steeds meer videoconferenties in plaats van zakenreizen, we printen minder, we gebruiken 100% groene stroom en we hebben zuinige auto's in ons wagenpark. Bovendien gebruiken we de nieuwste energiezuinige zendapparatuur voor ons netwerk.

Maatschappelijke thema's

Omdat mobiele telefonie steeds belangrijker wordt, raakt het ook meer maatschappelijke thema's.

Milieu & duurzaamheid

Duurzaamheid en milieuvriendelijkheid staan hoog in het vaandel bij ons.

Sponsorbeleid

T-Mobile ondersteunt verschillende initatieven op nationaal en internationaal niveau.