Onze cultuur

Maak kennis met de mensen van T-Mobile

Internet Service Manager Consumer

Stas Hagemans (1981):
“T-Mobile is een vrije organisatie. Als je je ontwikkelt voor het bedrijf, hard werkt en inzet toont kan er veel.”

Lees meer over Stas

Stas Hagemans (1981)
Internet Service Manager

Werkzaam bij T-Mobile sinds oktober 2003.

T-Mobile loopbaan

  • Oktober 2003: samen met nog 200 collega’s gestart als vakantiemedewerker op de klantenservice 
  • Oktober 2004: Tester (op de klantenservice)
  • April 2005: Functioneel beheerder van belangrijkste T-Mobile CRM systemen
  • Begin 2006: Functioneel beheerder voor het opzetten van een geheel nieuw Contact Routing platform.(Rol vervult in medior en senior positie)
  • Begin 2012: gevraagd door T-Mobile International voor het vervullen van de rol als International project manager in het Innovation and Transformation team
  • November 2013: Internet service manager consumer (via contacten bij Young T-Mobile op geattendeerd)

Overige activiteiten:

  • 2005 – 2007: bestuur OR
  • 2011 - heden: bestuur Young T-Mobile

Inspirerend

“T-Mobile is een hele interessante werkomgeving. Het is een jong bedrijf, maar begint nu volwassener te worden. Het werkt inspirerend om tussen collega’s te zitten die met zoveel passie en hart voor de klant aan de slag zijn. Je gaat bij T-Mobile op een prettige manier met elkaar om. Een verhitte discussie staat en biertje op vrijdag niet in de weg.”

Ontwikkeling

“T-Mobile is een vrije organisatie. Als je je ontwikkelt voor het bedrijf, hard werkt en inzet toont kan er veel. Wees expert in je werkgebied. Ik ben er opgegroeid. Ik kwam als 23-jarig jochie binnen, als iemand zonder veel serieuze werkervaring en nu, tien jaar later, ben ik verantwoordelijk voor een paar miljoen selfservice contacten en heb ik een mooie internationale rol bekleedt.”

“T-Mobile is een vrije organisatie. Als je je ontwikkelt voor het bedrijf, hard werkt en inzet toont kan er veel.”

Young T-Mobile

“Netwerken, ontwikkelen en fun zijn de belangrijkste peilers van Young T-Mobile. Bovendien zorgt lid worden ervoor dat je snel een intern netwerk hebt. Dat kan is erg handig, zo ben ik bijvoorbeeld aan mijn laatste functie gekomen. Verder ondernemen we veel gave dingen. Zo gaan we ieder jaar met z’n alleen skiën en zeilen.”

Stas Hagemans

Contractor Project Engineer Solutions

Carlo Kraak (1976):
“Als het aan mij ligt blijf ik nog wel een tijdje aan boord. Het werk, de sfeer en de collega’s zijn ontzettend leuk.”

Lees meer over Carlo

Carlo Kraak (1976)
Contractor Project Engineer Solutions

Werkzaam bij T-Mobile sinds: september 2003 – mei 2008 in dienst van T-Mobile, als contractor aan het werk bij T-Mobile sinds: 1 oktober 2011

T-Mobile loopbaan

  • September 2003: site inspector
  • Februari 2005 – mei 2008: Project engineer op verschillende afdelingen
  • Oktober 2011: Contractor Project engineer solutions

Gedreven

“T-Mobile is een leuke club om voor te werken, met een goede sfeer en leuke en gedreven collega’s. Je merkt dat het bedrijf door de jaren heen professioneler is geworden. Van de wilde cowboytijd ten tijde van Ben tot de gestructureerde organisatie die T-Mobile nu is. Het bedrijf is duidelijk volwassener geworden.”

Veel kansen

“T-Mobile heeft veel voor mij betekend. Ik heb veel kansen gekregen. Ik woon in Waalwijk en rijd drie keer per week op en neer naar Den Haag, dat geeft volgens mij wel aan dat het leuk is.”

Weer terug

“Ik ging in mei 2008 uit dienst, dus ik heb ook gezien hoe het er bij andere bedrijven aan toe gaat. Ik heb altijd contact gehouden met de collega’s. Zo ben ik nu ook aan deze positie gekomen. Het zou eerst voor drie maanden zijn, maar ik zit er nu nog. Als het aan mij ligt blijf ik nog wel een tijdje aan boord. Het werk, de sfeer en de collega’s zijn ontzettend leuk.”

Carlo Kraak

Retail Support Desk Medewerker

Gianny Braaf (1986):
“T-Mobile is vertrouwd en een goede werkgever omdat je, ondanks drukte, voelbaar van toegevoegde waarde bent.”

Lees meer over Gianny

Gianny Braaf (1986)
Retail Support Desk Medewerker

Werkzaam bij T-Mobile sinds april 2007.

T-Mobile loopbaan

  • April 2007: T-Mobile klantenservice, T-Mobile Shop Rotterdam
  • April 2013: Retail Support Desk Medewerker

Vertrouwd

“T-Mobile is vertrouwd en een goede werkgever omdat je, ondanks drukte, voelbaar van toegevoegde waarde bent. Bij T-Mobile ben ik volwassen geworden. Ik begon als meisje van 19 jaar en heb in denken en doen een goede leerschool aan T-Mobile. De bedrijfscultuur is hier ‘open’. Je hoort het direct als je iets niet goed hebt gedaan, maar andersom ontvang je ook complimenten.”

Genomineerd

“In 2011 ben ik genomineerd voor meest klantvriendelijke Retailmedewerker, daar was ik erg trots op. Ik werd geen eerste, maar ben wel heel trots met mijn tweede plek! Daarnaast ben ik vier maanden op rij de beste verkoper van de T-Mobile shop in Rotterdam geweest. Het verkopen zit er bij mij wel echt in.”

Alles kan

“Iedereen die nieuw bij T-Mobile begint wil ik meegeven dat alles kan. Je moet alleen zelf zorgen dat je gezien wordt, wees geen grijze muis. Durf aan te geven dat je mee wilt doen of mee wilt kijken.“

Gianny Braaf

Senior Market Launch Manager

Niels Muñoz (1978):
“lk ga elke dag met plezier naar mijn werk, onder andere vanwege de sfeer. Er werken leuke mensen bij T-Mobile.”

Lees meer over Niels

Niels Muñoz (1978)
Senior Market Launch Manager

Werkzaam bij T-Mobile sinds 2008.

T-Mobile loopbaan

  • 2008: contractor Proces manager
  • 2012: Senior Process Manager Customer Operations
  • 2013: Senior Market Launch Manager

Talenten ontdekken

“T-Mobile heeft me ruimte gegeven om mijn talenten de ontdekken en ze te gebruiken om mijn werk goed te doen. Elke dag ga ik met plezier naar mijn werk toe vanwege de sfeer. Er is een korte afstand tussen de hierarchische lagen. Ik heb ook een studie aangeboden gekregen door T-Mobile. Je kunt veel bereiken en groeien, het is een plek die me niet verveelt. Daarbij is een aantal collega’s nu goede vrienden van me geworden, er werken gewoon hele leuke mensen.”

Ondernemende cultuur

“Binnen T-Mobile heerst een ondernemende cultuur, het is redelijk informeel en jong van geest. Je krijgt relatief makkelijk vertrouwen, verantwoordelijkheid en ruimte. Als je een helder beeld hebt van wat je wilt doen of hoe je je talent wil versterken, is er van alles mogelijk bij T-Mobile. Je kunt je goed professioneel en persoonlijk ontwikkelen, maar de actie ligt bij jezelf. Als je pro-activiteit toont, is er van alles mogelijk."

Energie

“Een gaaf project waar ik aan heb gewerkt is de introductie van de iPhone 5. In deze hype waren alle ogen op ons gericht. Zo’n project krijgt natuurlijk een enorme aandacht van mensen van zowel binnen als buiten het bedrijf, ik krijg er echt energie van als dit allemaal uitstekend lukt. T-Mobile is voor mij een mooi merk waar ik van ben gaan houden. Het is een bijzonder menselijk bedrijf, zowel naar klanten als intern wordt er vriendelijk met elkaar omgegaan. Er heerst een prettige sfeer!

Niels Muñoz

Shopmanager T-Mobile Shop

Sinan Özkan (1988):
"Werken bij T-Mobile heeft mij geholpen om me zowel zakelijk als persoonlijk te ontwikkelen."

Lees meer over Sinan

Sinan Özkan (1988)
Shopmanager T-Mobile Shop

Werkzaam bij T-Mobile sinds 2011.

T-Mobile loopbaan

  • 2011: T-Mobile Shop Advisor
  • 2012: Assistent Shopmanager

Nóg beter

“Onderweg naar het werk en buiten openingstijden ben ik nog steeds bezig te bedenken hoe we het nóg beter kunnen doen. Ik vind bijvoorbeeld persoonlijke benadering ontzettend belangrijk. Iedereen die binnenloopt wordt direct begroet, het liefst zelfs bij naam. Daar reageren onze klanten blij verrast op. Je wilt toch anders zijn dan de andere shops.”

Groeistappen

“Werken bij T-Mobile heeft mij geholpen om me zowel zakelijk als persoonlijk te ontwikkelen. Ik heb zelf al heel veel groeistappen doorlopen, maar ik ben nog steeds niet klaar. Ik kijk gelijk verder want dit is natuurlijk niet het einde. Eerlijk gezegd is T-Mobile geen werkplek. Zeker niet één waar je van 9-6 werkt. Het is eerder familie. Een familie waarin je ook geconfronteerd wordt met de minder leuke dingen, maar vooral een die je helpt groeien. Er is ruimte voor eigen ideeën en inbreng, zoals toen ik als Assistent Shopmanager een nieuw trainingsprogramma voor in de shops heb opgesteld met een collega. Hiermee hebben we echt resultaten bereikt en de training wordt nog altijd landelijk gegeven. Ik ben in de functie van Shopmanager gerold en ik ben nog jong."

Ambitie

"Ik maak pas net kennis met het bedrijfsleven dus ik zie mezelf zeker nog verder groeien binnen T-Mobile. Daarvoor blijf ik mijn ambitie tonen en geen 100%, maar 200.000% geven. Dat adviseer ik iedereen die nieuw begint bij T-Mobile; wees ambitieus, daar zit geen maximum aan. De mogelijkheden zijn onbeperkt. Laat je niet tegenhouden want ambitie is de sleutel tot succes.“

Sinan Özkan