‘’Impact maken in het binden van talenten’’
De krapte op de arbeidsmarkt is nog altijd hoog en het vinden van geschikte talenten is uitdagender dan ooit. Als organisatie is het van groot belang om in deze tijd creatief en innovatief te zijn én te blijven in het binden van de juiste kandidaten aan de organisatie. Ook bij T-Mobile zijn wij hier hard mee bezig. Elke dag weer. Hoe? Lees mee!

Ben je als ondernemer benieuwd naar de laatste innovaties op het gebied van productiviteit, technologie, groei en connectiviteit? Check dan Founders, onze zakelijke blog!
Uitdaging
Neem nou onze B2B Sales afdeling. Met de overname van Tele2 begin dit jaar kunnen wij ondernemend Nederland een nóg betere totaaloplossing bieden met een gecombineerde productportfolio van mobiele en vaste diensten. Om dit door heel het land met trots te kunnen vertellen en aan te bieden hebben wij onlangs de uitdaging gehad om 6 (Junior) Regional Account Managers te werven voor ons Medium Enterprise team (<250 aansluiting).
Recruitment Day
Om in de huidige arbeidsmarkt meerdere potentiële kandidaten te spreken is uitdagend. Nog spannender wordt het wanneer we, door de groepstrainingen, een vaste startdatum hebben en het om meerdere posities gaat. Net als ons snelle netwerk en de uitrol van 5G zijn we bij recruitment innovatief en werken we op hoge snelheid: een Recruitment Day.
Live Experience met impact
De dag stond volledig in het teken van het neerzetten van een perfecte candidate experience, van goodiebags tot aan inspirerende verhalen. Deze kandidaat beleving is van groot belang om talenten te boeien en te binden aan de organisatie. Wij maken impact door eerst ons verhaal te vertellen, van ontwikkelingsmogelijkheden tot aan de onderscheidende dienstverlening die je als Account Manager te bieden hebt.
De kandidaten hebben in de middag 2 gesprekken gehad en wisten binnen 24 uur of zij onderdeel werden van de #Magenta familie. Snelheid, beleving en een duidelijke visie (afdeling/organisatie): elementen waarmee wij op deze dag het verschil hebben gemaakt!
Onze missie: van iedere kandidaat een tevreden sollicitant te maken, die vervolgens een belangrijke merkambassadeur voor onze organisatie wordt.