T-Mobile houdt mensen met elkaar verbonden

De maatregelen van de overheid moeten ervoor zorgen dat we als samenleving meer grip krijgen op het coronavirus. Ook T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop. ​

Na een formeel akkoord van het ministerie van Economische Zaken gaat vanaf 17 december een aantal winkels van T-Mobile open als servicepunt. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en bij ons terechtkunnen. Ook gelden er extra maatregelen bij bezorgingen.

Heb je een vraag? Vind je antwoord online. Maar bellen kan natuurlijk ook.

Klantenservice

Door de omstandigheden rond corona kan het druk zijn bij onze klantenservice. We helpen je natuurlijk zo goed mogelijk in deze lastige tijd. We doen er alles aan de service te blijven verlenen die je gewend bent. Maar het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken.

Contact met de Klantenservice

Betrouwbare service

T-Mobile draagt eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en bij ons terechtkunnen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop. Heb je een vraag? Vind je antwoord online of via onze Klantenservice.​

Winkels

Vanaf 17 december opent T-Mobile een aantal winkels als servicepunt. Onze klanten kunnen terecht bij een aantal winkels voor reparaties of service door onze medewerkers.
Lees de Veelgestelde vragen voor alle voorwaarden.

Winkel als servicepunt

Verschillende winkels zijn veranderd in servicepunten. Onze klanten kunnen bij ons terecht voor reparatieverzoeken en service, zoals een simswap of het betalen van een factuur. Het afsluiten of verlengen van abonnementen kan alleen online of via onze Klantenservice.​

Bestellingen

Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal.

Let op: onze winkels zijn niet geopend voor verkoop of het afhalen van bestellingen.

Monteurs

Klanten kunnen nog steeds bij ons terecht voor installatie en service aan huis. Om klanten en bezorgers te beschermen, houden de bezorgers van T-Mobile zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Bij vragen bieden we ook telefonische hulp op afstand.​

  • Welke winkels zijn geopend als servicepunten?

    Deze winkels zijn veranderd in servicepunt. Onze klanten kunnen bij ons terecht voor reparatieverzoeken en service, zoals een simswap. Het afsluiten of verlengen van abonnementen kan alleen online of via onze klantenservice.​

    Plaats Straatnaam
    Almere
    Stationsstraat 22
    Amersfoort
    Utrechtsestraat 41
    Amstelveen
    Nieuw Loopveld 14
    Amsterdam
    Buikslotermeer 292 (gesloten t/m 18 januari)
    Amsterdam
    Osdorpplein 122
    Apeldoorn
    Hoofdstraat 122
    Arnhem
    Kronenburgpassage 102
    Bergen op Zoom
    Wouwsestraat 48
    Breda
    Ginnekenstraat 17
    Den Bosch
    Pensmarkt 13
    Den Haag
    Grote Marktstraat 16
    Doetinchem
    Hamburgerstraat 38
    Dordrecht
    Sarisgang 1
    Eindhoven
    Demer 24A
    Emmen
    Picassopassage 8
    Enschede
    Haverstraatpassage 1
    Gouda
    Hoogstraat 10
    Groningen
    Herestraat 19
    Haarlem
    Grote Houtstraat 118
    Heerhugowaard
    Middenwaard 5
    Heerlen
    Saroleastraat 41
    Hellevoetsluis
    Struytse Hoeck 74
    Hoofddorp
    Marktlaan 114
    Hoorn
    Grote Noord 58
    Leeuwarden
    Wirdumerdijk 37
    Leiden
    Donkersteeg 6
    Maastricht
    Kleine straat 13
    Middelburg
    Lange Delft 52
    Naaldwijk
    De Tuinen 57
    Nijmegen
    Broerstraat 29
    Roermond
    Varkensmarkt 5
    Rotterdam
    Lijnbaan 86
    Rotterdam
    Zuidplein Hoog 439
    Tilburg
    Heuvelstraat 57
    Utrecht
    Lange Elisabethstraat 23
    Veenendaal
    Hoofdstraat 38
    Venlo
    Vleesstraat 21
    Vlaardingen
    Liesveld 112
    Zaandam
    Gedempte Gracht 34
    Zwolle
    Diezerstraat 53

Stabiel netwerk

We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. T-Mobile zag niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen.​ Het netwerk van T-Mobile wordt continu verbeterd en is in staat om deze drukte op te vangen.​
Stabiel Netwerk T-Mobile
Stabiel Netwerk T-Mobile 2

Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. We doen ons uiterste best om piekbelasting goed op te vangen en te waarborgen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook helpen we onze klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Zelf regelen in My T-Mobile

Heb je een vraag over je abonnement? Of wil je je gegevens inzien? Je kunt heel veel zelf regelen in My T-Mobile. Log in op je persoonlijke omgeving en pas het makkelijk zelf aan.

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community of via de chat.

    We zijn hier bereikbaar.

  • Wat is het nummer van de Klantenservice?

    Binnen T-Mobile zijn verschillende afdelingen. Daarom hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    Het telefoonnummer 06 1409 4100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kan ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor een van bovenstaande nummers.

  • Kan ik op dit moment een nieuw abonnement afsluiten?

    Je kunt op dit moment alleen via onze webshop bij ons terecht voor een nieuw T-Mobile abonnement. Maar bellen kan natuurlijk ook.

  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat moet ik doen?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community of via de chat. Bellen kan natuurlijk ook.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    We zijn hier bereikbaar.

Winkels

  • Welke winkels zijn open?​

    Deze winkels zijn veranderd in servicepunt. Onze klanten kunnen bij ons terecht voor reparatieverzoeken en service, zoals een simswap. Het afsluiten of verlengen van abonnementen kan alleen online of via onze klantenservice.​

    Plaats Straatnaam
    Almere
    Stationsstraat 22
    Amersfoort
    Utrechtsestraat 41
    Amstelveen
    Nieuw Loopveld 14
    Amsterdam
    Buikslotermeer 292 (gesloten t/m 18 januari)
    Amsterdam
    Osdorpplein 122
    Apeldoorn
    Hoofdstraat 122
    Arnhem
    Kronenburgpassage 102
    Bergen op Zoom
    Wouwsestraat 48
    Breda
    Ginnekenstraat 17
    Den Bosch
    Pensmarkt 13
    Den Haag
    Grote Marktstraat 16
    Doetinchem
    Hamburgerstraat 38
    Dordrecht
    Sarisgang 1
    Eindhoven
    Demer 24A
    Emmen
    Picassopassage 8
    Enschede
    Haverstraatpassage 1
    Gouda
    Hoogstraat 10
    Groningen
    Herestraat 19
    Haarlem
    Grote Houtstraat 118
    Heerhugowaard
    Middenwaard 5
    Heerlen
    Saroleastraat 41
    Hellevoetsluis
    Struytse Hoeck 74
    Hoofddorp
    Marktlaan 114
    Hoorn
    Grote Noord 58
    Leeuwarden
    Wirdumerdijk 37
    Leiden
    Donkersteeg 6
    Maastricht
    Kleine straat 13
    Middelburg
    Lange Delft 52
    Naaldwijk
    De Tuinen 57
    Nijmegen
    Broerstraat 29
    Roermond
    Varkensmarkt 5
    Rotterdam
    Lijnbaan 86
    Rotterdam
    Zuidplein Hoog 439
    Tilburg
    Heuvelstraat 57
    Utrecht
    Lange Elisabethstraat 23
    Veenendaal
    Hoofdstraat 38
    Venlo
    Vleesstraat 21
    Vlaardingen
    Liesveld 112
    Zaandam
    Gedempte Gracht 34
    Zwolle
    Diezerstraat 53
  • Met welke vragen kan ik bij een winkel terecht?​

    Vanaf 17 december gaat een aantal winkels van T-Mobile open als servicepunt. Let op: onze winkels zijn niet geopend voor verkoop of het afhalen van bestellingen. Onze klanten kunnen terecht bij een aantal winkels voor reparatieverzoeken, servicevragen en simswap. ​

  • Wat zijn de maatregelen in de winkels?​

    Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. Er mag een klant per medewerker naar binnen. Daarop worden geen uitzonderingen gemaakt. ​​

  • Wat zijn de openingstijden van deze servicepunten?​

    De servicepunt van T-Mobile zijn maandag van 12-17 uur en dinsdag t/m zaterdag van 10-17 uur geopend. We zijn niet open op koopavond en/of koopzondag, en ook niet tijdens de feestdagen (kerst en nieuwjaarsdag).​

  • Kan ik mijn toestel laten repareren in de winkels?​

    Ja, vanaf 17 december is een aantal winkels geopend als servicepunt. Let op: als je langskomt met een reparatieverzoek, houd je dan aan de veiligheidsvoorschriften. Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. De deuren van onze winkels zijn gesloten. Er mag een klant per medewerker naar binnen. Daarop worden geen uitzonderingen gemaakt. ​​

  • T-Mobile helpt geen zieke klanten, ook niet met milde klachten. Hoe pakt T-Mobile dat aan?

    Wij vragen aan de klant om de winkel niet te bezoeken bij verkoudheidsklachten. Toch iemand verkouden? Dan weigert de medewerker te helpen en verwijzen we de klant naar onze online servicekanalen of de Klantenservice.

  • Er mogen minder klanten naar binnen dan normaal. Hoe regelt T-Mobile dat?

    We rekenen op begrip. Zijn er toch meer mensen binnen in de winkel? Dan attenderen we klanten op ons beleid. Ook kan een medewerker een klant vragen om later terug te komen.

    In onze winkels is het Happy Dots concept geïntroduceerd. In deze winkels staan lijnen en cirkels op de vloer die een veilige afstand en route aangeven. Aan het begin van deze winkels staat aangegeven hoeveel mensen er in de winkel mogen.

  • Hoe zorgt T-Mobile ervoor dat klanten minstens 1,5 meter afstand houden van de balie?

    Er zijn lijnen op de vloer om de afstand goed aan te geven.

  • Kan ik met contant geld betalen in de winkels?​

    Met contant geld kunnen we je helaas niet helpen. In de winkels accepteren wij op dit moment alleen betalingen met een pinpas of Apple Pay. Iedere klant bij T-Mobile heeft ooit klant moeten worden door legitimatie met pin en een 1 cent pinbetaling. Daarom verwachten we hier geen problemen.​

Bestelling & reparatie

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker, je bestelling wordt gewoon thuis bezorgd.

    Heb je gekozen voor een Sim Only abonnement? Dan wordt je simkaart bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

    Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP. Om onze klanten tegemoet te komen in deze lastige tijd, is de bezorging gratis. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en de bezorgers van AMP staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Er wordt geen contant geld meer aangenomen.
    • Er kan alleen contactloos betaald worden, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

  • Ik heb een iPhone 12 besteld, met levering in de winkel. Kan ik mijn bestelling nogsteeds in de winkel ophalen?

    Als je een bestelling hebt geplaatst die je in de winkel zou ophalen dan gaan we deze voor je omzetten naar een bestelling die thuis wordt geleverd. Zo ook voor de iPhone 12. De levertijden blijven hetzelfde als voorheen, daar verandert niks aan, net als aan jouw plek in de wachtrij. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer jouw order is omgezet.

    Heb je toch nog vragen over je iPhone 12 bestelling, kijk dan hier.

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een Thuis abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van PostNL het drukker dan normaal. Lees hierover alvast meer op de website van PostNL en houd je mail in de gaten.

  • Ik heb een afspraak met de monteur voor mijn T-Mobile Thuis bestelling. Gaat dat door?

    T-Mobile houdt zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan.

    Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:

    1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Wil je liever geen monteur op bezoek? Verzet dan de afspraak.

    2. Langskomen als je niet kunt internetten, tv-kijken of vast bellen. Kun je het telefonisch oplossen? Dan hoeft de monteur niet meer langs te komen.

    3. Als je wel kunt internetten, tv-kijken of vast bellen maar hier (lichte) problemen mee ervaart, dan helpt de monteur alleen telefonisch. Verder houdt de monteur zich aan deze regels:

    • Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiënerichtlijnen houden.
    • Monteurs die (neus)verkouden zijn of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken.
    • Monteurs worden dringend verzocht om een mondkapje te dragen tijdens een bezoek. De monteur staat hierin vrij om een eigen keuze te maken. Draagt de monteur geen mondkapje, maar heb je liever dat er wel een mondkapje gedragen wordt in je woning? Dan zal de monteur dat zeker doen. Alle monteurs zijn verplicht om een mondkapje bij zich te hebben in de auto.

    We vinden het belangrijk dat we juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats als zowel de monteur als de klant instemt met het bezoek. Anders wordt de afspraak in goed overleg verzet.

    Wil je liever geen monteur op bezoek? Neem dan contact op met Guidion om je afspraak te verzetten. Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

  • Kan ik mijn toestel laten repareren in de winkels?

    Ja, vanaf 17 december is een aantal winkels geopend als servicepunt. Let op: als je langskomt met een reparatieverzoek, houd je dan aan de veiligheidsvoorschriften. Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. De deuren van onze winkels zijn gesloten. Er mag een klant per medewerker naar binnen. Daarop worden geen uitzonderingen gemaakt. ​​

    Ook hebben we een online proces ingeregeld zodat je jouw toestel zonder winkelbezoek voor reparatie kunt aanmelden.

    Tip: Bereid een reparatie voor door alvast een back-up van je bestanden te maken.