T-Mobile houdt zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan.
Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:
1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Wil je liever geen monteur op bezoek? Verzet dan de afspraak.
2. Langskomen als je niet kunt internetten, tv-kijken of vast bellen. Kun je het telefonisch oplossen? Dan hoeft de monteur niet meer langs te komen.
3. Als je wel kunt internetten, tv-kijken of vast bellen maar hier (lichte) problemen mee ervaart, dan helpt de monteur alleen telefonisch. Verder houdt de monteur zich aan deze regels:
- Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiënerichtlijnen houden.
- Monteurs die (neus)verkouden zijn of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken.
- Monteurs worden dringend verzocht om een mondkapje te dragen tijdens een bezoek. De monteur staat hierin vrij om een eigen keuze te maken. Draagt de monteur geen mondkapje, maar heb je liever dat er wel een mondkapje gedragen wordt in je woning? Dan zal de monteur dat zeker doen. Alle monteurs zijn verplicht om een mondkapje bij zich te hebben in de auto.
We vinden het belangrijk dat we juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats als zowel de monteur als de klant instemt met het bezoek. Anders wordt de afspraak in goed overleg verzet.
Wil je liever geen monteur op bezoek? Neem dan contact op met Guidion om je afspraak te verzetten. Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.