T-Mobile houdt mensen met elkaar verbonden

T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop. Vijfentwintig winkels zijn omgebouwd met een beschermde ruimte, waardoor direct contact voorkomen wordt. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en terechtkunnen in onze winkels. Ook gelden er extra maatregelen bij bezorgingen.

Stabiel netwerk

We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. T-Mobile zag vanaf maandag 16 maart niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen.
Stabiel Netwerk T-Mobile
Stabiel Netwerk T-Mobile 2

Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. We doen ons uiterste best om piekbelasting goed op te vangen en te waarborgen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook helpen we onze klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Betrouwbare service

In deze uitdagende tijd zet T-Mobile alles in om klanten met elkaar verbonden te houden. T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop.

Bestellingen

Klanten kunnen nog steeds via de webshop terecht voor bestellingen. Om klanten en bezorgers te beschermen, houden de bezorgers van T-Mobile zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Lees hier meer over de maatregelen. Bij vragen bieden we ook telefonische hulp op afstand.

Meer weten over de maatregelen bij bezorgingen? Lees het hier.

Winkels

T-Mobile heeft 25 winkels verbouwd en heropend, zoveel mogelijk verspreid over Nederland. Door de maatregelen rond het coronavirus moesten de 125 winkels van T-Mobile plotseling gesloten worden. Onze medewerkers gingen hard aan de slag om een aantal winkels te heropenen met speciale maatregelen, waarmee we de veiligheid van onze klanten en medewerkers kunnen garanderen.

Meer weten over de maatregelen in de winkels? Lees het hier. En kijk hier voor een overzicht van heropende winkels.

Klantenservice

Door de omstandigheden rond corona is de bezetting van onze klantenservice momenteel lager dan normaal. We helpen je natuurlijk zo goed mogelijk in deze lastige tijd. T-Mobile probeert shopmedewerkers tijdelijk in te zetten bij de klantenervice om de service te blijven verlenen die je gewend bent. Maar het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

Contact met de Klantenservice

Klantenservice Thuis

Tips bij problemen met T-Mobile Thuis

Nu veel mensen thuis aan het werk zijn, wordt er intensiever gebruik gemaakt van T-Mobile Thuis. Dit leidt soms tot overbelasting. We proberen je hier op afstand zo goed mogelijk mee te helpen.

Werkt je Wifi-verbinding niet? Kijk hier.
Geen of slecht beeld op je TV? Kijk hier.
Problemen met vast Bellen? Kijk hier.

We zijn er voor jullie

Sinds de aangescherpte maatregelen van het kabinet werkt en leeft heel Nederland grotendeels vanuit huis. We willen zoveel mogelijk mensen helpen in deze lastige tijd.

Gratis PrePaid simkaarten: voor mensen in het onderwijs en de zorg

In deze lastige tijd willen we zoveel mogelijk mensen helpen om met elkaar in contact te blijven. Daarom delen we gratis PrePaid simkaarten uit aan onderwijs- en zorginstellingen.

Update: we hebben al heel veel aanvragen voor gratis PrePaid simkaarten gekregen, meer dan er beschikbaar zijn. De aanvragen zijn we nu op basis van volgorde van binnenkomst aan het verwerken. Daarom kunnen nu geen aanvragen meer worden gedaan.

Naar actiepagina PrePaid simkaarten

Tijdelijk gratis: extra TV-zenders voor onze klanten thuis

Om het thuis wat aangenamer te maken, krijgen alle T-Mobile Thuis klanten tot en met 13 april gratis deze extra TV-zenders:

Toon de gratis zenders

Je hoeft niets te doen, wij hebben deze zenders al voor je geactiveerd. Kijk hier voor meer informatie.

Zelf regelen in My T-Mobile

Heb je een vraag over je abonnement? Of wil je je gegevens inzien? Je kunt heel veel zelf regelen in My T-Mobile. Log in op je persoonlijke omgeving en pas het makkelijk zelf aan.

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community, via de chat of per e-mail. Bellen kan natuurlijk ook.

    We zijn hier bereikbaar.

  • Wat is het nummer van de Klantenservice?

    Binnen T-Mobile zijn verschillende afdelingen. Daarom hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    • Vragen over T-Mobile Thuis? Bel 0800 0092 of kijk hier.
    • Vragen over Mobiel of PrePaid? Bel 06 2400 1200 of kijk hier. Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200
      Let op: Op dit moment beantwoorden we alleen vragen over facturen en betalingen, opzeggen na overlijden en vragen/problemen met bellen en gebeld worden of het gebruik van internet. Onze excuses voor het ongemak.
    • Vragen over T-Mobile Zakelijk? Bel 0800 7112.
    • Ben je nog geen klant? Bel dan 0800 7123.

    Het telefoonnummer 06 1409 4100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kan ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor een van bovenstaande nummers.

  • Kan ik op dit moment een nieuw abonnement afsluiten?

    Een aantal winkels zijn verbouwd volgens een nieuw concept met een plexiglas wand. Het nieuwe box-in-shop concept maakt het mogelijk om klanten te helpen op een veilige afstand. Daarnaast kun je nog steeds via onze webshop bij ons terecht voor een nieuw T-Mobile abonnement.

  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat moet ik doen?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community, via de chat of per e-mail. Bellen kan natuurlijk ook.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    We zijn hier bereikbaar.

Bestelling & reparatie

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker, je bestelling wordt gewoon thuis bezorgd.

    Heb je gekozen voor een Sim Only abonnement? Dan wordt je simkaart bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

    Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP. Om onze klanten tegemoet te komen in deze lastige tijd, is de bezorging gratis. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en de bezorgers van AMP staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Er wordt geen contant geld meer aangenomen.
    • Er kan alleen contactloos betaald worden, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een Thuis abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van PostNL het drukker dan normaal. Lees hierover alvast meer op de website van PostNL en houd je mail in de gaten.

  • Ik heb een afspraak met de monteur voor mijn T-Mobile Thuis bestelling. Gaat dat door?

    T-Mobile houdt zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan.

    Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:

    1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Wil je liever geen monteur op bezoek? Verzet dan de afspraak.

    2. Langskomen als je niet kunt internetten, tv-kijken of vast bellen. Kun je het telefonisch oplossen? Dan hoeft de monteur niet meer langs te komen.

    3. Als je wel kunt internetten, tv-kijken of vast bellen maar hier (lichte) problemen mee ervaart, dan helpt de monteur alleen telefonisch. Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiënerichtlijnen houden. Monteurs die (neus)verkouden zijn of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken. We vinden het belangrijk dat we juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats als zowel de monteur als de klant instemt met het bezoek. Anders wordt de afspraak in goed overleg verzet.

    Wil je liever geen monteur op bezoek? Neem dan contact op met Guidion om je afspraak te verzetten. Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

  • Ik wil een product of bestelling ophalen in de winkel. Kan dat?

    Veel winkels zijn verbouwd volgens een nieuw concept met een plexiglas wand, waardoor we je kunnen helpen op in een beschermde ruimte. Kijk hier voor een overzicht. Voor het bezoeken van de winkels gelden extra voorzorgsmaatregelen. Houd deze pagina in de gaten voor informatie over wanneer de andere winkels van T-Mobile weer opengaan.

    Staat jouw winkel niet in deze lijst? Kies dan bij het plaatsen van je bestelling om deze gratis thuis te laten bezorgen.

  • Wat gebeurt er met mijn reparatieverzoek nu de winkel bij mij in de buurt dicht is?

    Onze reparatiepartner stuurt toestellen die zijn gerepareerd naar je huisadres. Je ontvangt een sms van Dynalogic en een e-mail om een afleverafspraak te maken. Ligt je gerepareerde toestel op dit moment in een T-Shop die gesloten is? Dan vragen we je geduld te hebben totdat die winkel weer open gaat. Onze excuses voor het ongemak.

  • T-Mobile neemt het toestel van klanten niet meer aan, ook nieuwe reparatieverzoeken zullen voorlopig niet worden ingenomen. Kan ik hiervoor ergens anders terecht?

    We hebben een online proces ingeregeld zodat je jouw toestel toch voor reparatie kunt aanmelden.

Winkels

  • Welke maatregelen zijn er genomen in de heropende winkels?

    De heropende winkels zijn verbouwd naar een nieuw box-in-shop concept waardoor er geen direct contact meer is tussen klant en medewerker. Ook gelden er strikte regels in de winkels:

    • Heropende winkels zijn omgebouwd met plexiglas scheiding tussen klant en medewerker.
    • Voor het doorgeven van producten is er een speciale sleuf.
    • Er mogen maximaal twee klanten tegelijk naar binnen. En we vragen klanten op 1,5 meter afstand van de balie te blijven staan.
    • De shops zijn pin-only en er wordt geen contant geld meer aangenomen.
    • T-Mobile helpt geen zieke klanten, ook niet met milde klachten.
    • T-Mobile neemt het toestel van klanten niet meer aan, ook reparaties zullen voorlopig worden uitgesteld.
    • Aangepaste openingstijden: alle heropende shops zijn open van 12.00 tot 17.00 uur, van maandag tot en met zaterdag. Alle andere winkels blijven tijdelijk gesloten. Kijk hier om te zien welke winkels heropend zijn.
  • T-Mobile helpt geen zieke klanten, ook niet met milde klachten. Hoe pakt T-Mobile dat aan?

    Wij vragen aan de klant om de winkel niet te bezoeken bij verkoudheidsklachten. Regels worden zowel online als in de winkel gecommuniceerd. Toch iemand verkouden? Dan weigert de medewerker te helpen en verwijzen we de klant naar onze online service kanalen of de Klantenservice.

  • Slechts 2 klanten mogen tegelijk naar binnen om geholpen te worden. Hoe regelt T-Mobile dat?

    We rekenen op begrip. Zijn er toch meer mensen binnen in de winkel? Dan attenderen we klanten op ons beleid. Ook kan een medewerker een klant vragen om later terug te komen.

  • Hoe zorgt T-Mobile ervoor dat klanten minstens 1,5 meter afstand houden van de balie?

    Er zijn lijnen op de vloer om de afstand goed aan te geven.

  • Kan ik met contant geld betalen in de geopende winkels?

    De heropende winkels zijn pin-only. Met contant geld kunnen we je helaas niet helpen. Iedere klant bij T-Mobile heeft ooit klant moeten worden door legitimatie met pin en een 1 cent pinbetaling. Daarom verwachten we hier geen problemen.

  • Waarom zijn de openingstijden van de winkels aangepast?

    De openingstijden zijn aangepast: alle omgebouwde winkels zijn open van 12.00 tot 17.00 uur, van maandag tot en met zaterdag. Wij verwachten minder drukte in de winkels, dus is er minder noodzaak om langer open te zijn. Door de aangepaste openingstijden zijn er ook minder contactmomenten. Ook hebben veel steden dit beleid afgekondigd.

Overzicht geopende winkels

Plaats Straatnaam Openingstijden
Alkmaar
Payglop 7
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Almelo
Grotestraat 70
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Almere
Traverse 3
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Amersfoort
Utrechtsestraat 41
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Amsterdam
Buikslotermeer 292
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Amsterdam
Kalverstraat 25
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Amsterdam
Kinkerstraat 151
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Amsterdam
Osdorpplein 122
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Arnhem
Kronenburgpassage 102
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Breda
Ginnekenstraat 17
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Delft
Jacob Gerritstraat 23
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Delft
Lange Bisschopstraat 73
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Den Bosch
Pensmarkt 13
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Den Haag
Spuistraat 19
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Eindhoven
Demer 24A
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Enschede
Haverstraatpassage 1
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Groningen
Waagstraat 6
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Haarlem
Grote Houtstraat 118
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Heerenveen
Dracht 76
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Hilversum
Kerkstraat 33
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Leiden
Donkersteeg 6
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Maastricht
Kleine straat 13
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Middelburg
Lange Delft 52
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Nijmegen
Broerstraat 29
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Oosterhout
Arendshof 25
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Purmerend
Hoogstraat 10
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Roermond
Varkensmarkt 5
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Roosendaal
Roselaar 21
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Rotterdam
Lijnbaan 86
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Rotterdam
Zuidplein Hoog 439
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Utrecht
Lange Elisabethstraat 23
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Utrecht Overvecht
Roelantdreef 27
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Vlaardingen
Liesveld 112
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Zoetermeer
Promenade 5
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur
Zwolle
Diezerstraat 53
maandag t/m zaterdag 12:00 - 17:00 uur