T-Mobile houdt mensen met elkaar verbonden

T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en terechtkunnen in onze winkels. Wel gelden er extra veiligheidsvoorschriften in de winkels en bij bezorgingen.

Wij staan klaar voor al je vragen. Vind het antwoord online of in onze winkels.

Betrouwbare service

In deze uitdagende tijd zet T-Mobile alles in om klanten met elkaar verbonden te houden. T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop.

Winkels

T-Mobile heeft direct verregaande maatregelen genomen in de strijd tegen het coronavirus. Door middel van een nieuw winkelconcept zorgen we voor optimale veiligheid van onze klanten en medewerkers in de winkels. Lees voor een winkelbezoek deze extra voorschriften goed door.

Openingstijden winkels

Bestellingen

Je kunt zowel in de webshop als ook in een van onze winkels terecht voor bestellingen. Wil je een online bestelling afhalen in een van onze shops? Ook dat is weer mogelijk in een van de winkels uit deze lijst. Om jou en onze bezorgers te beschermen houden we ons strikt aan de maatregelen van het RIVM.

Meer weten over de maatregelen bij bezorgingen? Lees het hier

Stabiel netwerk

We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. T-Mobile zag vanaf maandag 16 maart niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen.
Stabiel Netwerk T-Mobile
Stabiel Netwerk T-Mobile 2

Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. We doen ons uiterste best om piekbelasting goed op te vangen en te waarborgen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook helpen we onze klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Klantenservice

Door de omstandigheden rond corona is de bezetting van onze klantenservice momenteel lager dan normaal. We helpen je natuurlijk zo goed mogelijk in deze lastige tijd. T-Mobile probeert shopmedewerkers tijdelijk in te zetten bij de klantenservice om de service te blijven verlenen die je gewend bent. Maar het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

Contact met de Klantenservice

Klantenservice Thuis

Tips bij problemen met T-Mobile Thuis

Nu veel mensen thuis aan het werk zijn, wordt er intensiever gebruik gemaakt van T-Mobile Thuis. Dit leidt soms tot overbelasting. We proberen je hier op afstand zo goed mogelijk mee te helpen.

Werkt je Wifi-verbinding niet? Kijk hier.
Geen of slecht beeld op je TV? Kijk hier.
Problemen met vast Bellen? Kijk hier.

Zelf regelen in My T-Mobile

Heb je een vraag over je abonnement? Of wil je je gegevens inzien? Je kunt heel veel zelf regelen in My T-Mobile. Log in op je persoonlijke omgeving en pas het makkelijk zelf aan.

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community, via de chat of per e-mail. Bellen kan natuurlijk ook.

    We zijn hier bereikbaar.

  • Wat is het nummer van de Klantenservice?

    Binnen T-Mobile zijn verschillende afdelingen. Daarom hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    • Vragen over T-Mobile Thuis? Bel 0800 0092 of kijk hier.
    • Vragen over Mobiel of PrePaid? Bel 06 2400 1200 of kijk hier. Bel je vanuit het buitenland? Bel dan met 00316 2400 1200
      Let op: Op dit moment beantwoorden we alleen vragen over facturen en betalingen, opzeggen na overlijden en vragen/problemen met bellen en gebeld worden of het gebruik van internet. Onze excuses voor het ongemak.
    • Vragen over T-Mobile Zakelijk? Bel 0800 7112.
    • Ben je nog geen klant? Bel dan 0800 7123.

    Het telefoonnummer 06 1409 4100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kan ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor een van bovenstaande nummers.

  • Kan ik op dit moment een nieuw abonnement afsluiten?

    Een aantal winkels zijn verbouwd volgens een nieuw concept met een plexiglas wand. Het nieuwe box-in-shop concept maakt het mogelijk om klanten te helpen op een veilige afstand. Daarnaast kun je nog steeds via onze webshop bij ons terecht voor een nieuw T-Mobile abonnement.

  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat moet ik doen?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community, via de chat of per e-mail. Bellen kan natuurlijk ook.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    We zijn hier bereikbaar.

Bestelling & reparatie

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker, je bestelling wordt gewoon thuis bezorgd.

    Heb je gekozen voor een Sim Only abonnement? Dan wordt je simkaart bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

    Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP. Om onze klanten tegemoet te komen in deze lastige tijd, is de bezorging gratis. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en de bezorgers van AMP staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Er wordt geen contant geld meer aangenomen.
    • Er kan alleen contactloos betaald worden, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een Thuis abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuis bezorgd?

    Jazeker. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van PostNL het drukker dan normaal. Lees hierover alvast meer op de website van PostNL en houd je mail in de gaten.

  • Ik heb een afspraak met de monteur voor mijn T-Mobile Thuis bestelling. Gaat dat door?

    T-Mobile houdt zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan.

    Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:

    1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Wil je liever geen monteur op bezoek? Verzet dan de afspraak.

    2. Langskomen als je niet kunt internetten, tv-kijken of vast bellen. Kun je het telefonisch oplossen? Dan hoeft de monteur niet meer langs te komen.

    3. Als je wel kunt internetten, tv-kijken of vast bellen maar hier (lichte) problemen mee ervaart, dan helpt de monteur alleen telefonisch. Verder houdt de monteur zich aan deze regels:

    • Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiënerichtlijnen houden.
    • Monteurs die (neus)verkouden zijn of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken.
    • Monteurs worden dringend verzocht om een mondkapje te dragen tijdens een bezoek. De monteur staat hierin vrij om een eigen keuze te maken. Draagt de monteur geen mondkapje, maar heb je liever dat er wel een mondkapje gedragen wordt in je woning? Dan zal de monteur dat zeker doen. Alle monteurs zijn verplicht om een mondkapje bij zich te hebben in de auto.

    We vinden het belangrijk dat we juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats als zowel de monteur als de klant instemt met het bezoek. Anders wordt de afspraak in goed overleg verzet.

    Wil je liever geen monteur op bezoek? Neem dan contact op met Guidion om je afspraak te verzetten. Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

  • Ik wil een product of bestelling ophalen in de winkel. Kan dat?

    Alle winkels zijn verbouwd met lijnen en cirkels op de vloer, waardoor we je kunnen helpen in een beschermde ruimte. Kijk hier voor de openingstijden. Voor het bezoeken van de winkels gelden extra voorzorgsmaatregelen en is een mondkapje verplicht.

  • Kan ik mijn toestel laten repararen in de winkels?

    Ja, wij nemen weer reparatieverzoeken aan in de winkels. Het is daarbij wel belangrijk om je aan de veiligheidsvoorschriften te houden. 

    Ook hebben we een online proces ingeregeld zodat je jouw toestel ook zonder winkelbezoek voor reparatie kunt aanmelden.

    Tip: Bereid een reparatie voor door alvast een back-up van je bestanden te maken.

Winkels

  • Welke maatregelen zijn er genomen in de winkels?

    De winkels zijn verbouwd naar een nieuw Happy Dots concept waardoor je op een veilige manier door onze medewerkers geholpen kunt blijven worden. Ook gelden er strikte regels in de winkels:

    • Onze winkels zijn omgebouwd met plexiglas scheiding tussen klant en medewerker.
    • Gebruik bij binnenkomst de desinfecterende gel en houd de op de vloer aangegeven route aan.
    • Draag alsjeblieft een mondkapje.
    • Blijf de gepaste afstand van 1,5 meter houden (ook als je in de rij staat)
    • Bij (milde) verkoudheidsklachten zoals niezen, hoesten, keelpijn, loopneus etc. Kunnen we je helaas niet in de winkel helpen. Plaats je bestelling dan online.
    • We accepteren alleen pin, geen contant geld
  • T-Mobile helpt geen zieke klanten, ook niet met milde klachten. Hoe pakt T-Mobile dat aan?

    Wij vragen aan de klant om de winkel niet te bezoeken bij verkoudheidsklachten. Regels worden zowel online als in de winkel gecommuniceerd. Toch iemand verkouden? Dan weigert de medewerker te helpen en verwijzen we de klant naar onze online service kanalen of de Klantenservice.

  • Er mogen minder klanten naar binnen dan normaal. Hoe regelt T-Mobile dat?

    We rekenen op begrip. Zijn er toch meer mensen binnen in de winkel? Dan attenderen we klanten op ons beleid. Ook kan een medewerker een klant vragen om later terug te komen.

    In onze winkels is het Happy Dots concept geïntroduceerd. In deze winkels staan lijnen en cirkels op de vloer die een veilige afstand en route aangeven in de winkel. Aan het begin van deze winkels staat aangegeven hoeveel mensen er in de winkel mogen.

  • Hoe zorgt T-Mobile ervoor dat klanten minstens 1,5 meter afstand houden van de balie?

    Er zijn lijnen op de vloer om de afstand goed aan te geven.

  • Kan ik met contant geld betalen in de winkels?

    Met contant geld kunnen we je helaas niet helpen. In de winkels accepteren wij op dit moment alleen betalingen met een pinpas of Apple Pay. Iedere klant bij T-Mobile heeft ooit klant moeten worden door legitimatie met pin en een 1 cent pinbetaling. Daarom verwachten we hier geen problemen.

  • Zijn de winkels open op koopavond?

    Nee. Wij volgen de corona maatregelen en zijn niet open op koopavond.