T-Mobile houdt mensen met elkaar verbonden

De maatregelen van de overheid moeten ervoor zorgen dat we als samenleving meer grip krijgen op het coronavirus. Ook T-Mobile verscherpt de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop.​

Vanaf 3 maart zijn de winkels van T-Mobile op afspraak geopend. In een vast tijdslot ben je weer van harte welkom. Zo is het weer mogelijk om in de winkel een abonnement af te sluiten, een telefoon uit te proberen of je servicevraag te stellen. Maar natuurlijk kun je ook nog steeds online bestellingen bij ons afhalen.
Let op: de basisregels gelden nog altijd. Kom dus alleen naar de winkel, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. Op deze manier draagt T-Mobile eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en bij ons terechtkunnen.

Betrouwbare service

T-Mobile draagt eraan bij dat juist in deze tijd mensen met elkaar verbonden kunnen blijven en bij ons terechtkunnen. De veiligheid van onze klanten, medewerkers en bezorgers staat voorop. Heb je een vraag? Vind je antwoord online of via onze Klantenservice.​

Winkels

Vanaf 3 maart zijn onze winkels op afspraak geopend voor verkoop. Je kunt een afspraak maken voor een tijdslot van 10 tot 30 minuten. Per tijdslot mogen er maximaal twee klanten tegelijk in de winkel zijn.

Maak hier een afspraak bij een T-Mobile Shop bij jou in de buurt. Of plan een videobelafspraak met één van onze adviseurs. Lees hier de Veelgestelde vragen voor alle voorwaarden.

Service

In onze winkels staan we ook klaar voor al je servicevragen. Je kunt dus terecht voor het ophalen van een bestelling, reparatieverzoeken of bijvoorbeeld een simswap. Het is mogelijk om hiervoor direct naar de winkel te komen, maar er mogen maar twee klanten tegelijk de winkel in. Wil je zeker zijn dat onze medewerkers tijd hebben, plan dan een afspraak.​

Klantenservice

We doen er alles aan de service te blijven verlenen die je gewend bent. Maar door de drukte rond corona kan het voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken.

Monteurs

Klanten kunnen nog steeds bij ons terecht voor installatie en service aan huis. Om klanten en bezorgers te beschermen, houden de bezorgers van T-Mobile zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Bij vragen bieden we ook telefonische hulp op afstand.​

Snel geholpen

We zijn blij om je vanaf 3 maart weer voorzichtig te kunnen verwelkomen in de T-Mobile Shops.

  • Bestelling plaatsen? Bekijk alles in de webshop of bestel via 0800-7123. Dit is nog altijd de snelste manier van bestellen als je gebruik maakt van Order & Pickup.
  • Internet en TV van T-Mobile Thuis regel je gemakkelijk hier.
  • Zakelijke klanten kunnen bestellen via onze zakelijke webshop.
  • Probleem of vraag? Hopelijk kunnen we het hier snel voor je oplossen. Je kunt je vraag ook stellen aan de Community of via de chat. Bellen kan natuurlijk ook. We zijn hier bereikbaar.
  • Hulp of advies nodig in de winkel? Maak een afspraak.
  • Contact met één van onze adviseurs, maar liever niet naar de winkel? Plan een videobelafspraak in!

Stabiel netwerk

We hebben te maken met een unieke situatie in Nederland die zorgt voor ongebruikelijke drukte op het netwerk. T-Mobile zag niet alleen een forse toename in het mobiele belverkeer omdat er meer en langer wordt gebeld, maar ook een stijging in het internetverkeer, doordat klanten vanuit huis aan het werk zijn, online school volgen en in hun vrije tijd films streamen. Het netwerk van T-Mobile wordt continu verbeterd en is in staat om deze drukte op te vangen.​
Stabiel Netwerk T-Mobile
Stabiel Netwerk T-Mobile 2

Het is belangrijker dan ooit dat ons netwerk stabiel blijft. We monitoren ons netwerk dan ook zorgvuldig en nemen maatregelen om de capaciteit en de stabiliteit te waarborgen. We doen ons uiterste best om piekbelasting goed op te vangen en te waarborgen, zodat vitale organisaties zoals ziekenhuizen en transportbedrijven met elkaar kunnen blijven communiceren. Ook helpen we onze klanten in contact te blijven met familie, vrienden, collega’s en onderwijsinstanties.

Zelf regelen op My T-Mobile

Heb je een vraag over je abonnement? Of wil je je gegevens inzien? Je kunt heel veel zelf regelen in My T-Mobile. Log in op je persoonlijke omgeving en pas het makkelijk zelf aan.

Veelgestelde vragen

Algemeen

  • Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community of via de chat.

    We zijn hier bereikbaar.

  • Wat is het nummer van de Klantenservice?

    Binnen T-Mobile zijn verschillende afdelingen. Daarom hebben we ook verschillende telefoonnummers.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    Het telefoonnummer 06 1409 4100 is ook van T-Mobile. We bellen met dit nummer als we je een aanbod willen doen. Je kan ons niet bereiken op dit nummer, gebruik daarvoor een van bovenstaande nummers.

  • Kan ik op dit moment een nieuw abonnement afsluiten?

    Uiteraard! Een nieuw abonnement sluit je eenvoudig af via onze webshop. Je kunt natuurlijk ook een afspraak maken in een T-Mobile winkel bij jou in de buurt.

  • Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat moet ik doen?

    Op onze website vind je antwoord op veel vragen. Staat het antwoord er niet bij? Je kunt je vraag stellen aan de Community of via de chat. Bellen kan natuurlijk ook.

    Door de huidige omstandigheden en de maatregelen van het kabinet is de bezetting van onze Klantenservice momenteel lager dan normaal. Het kan voorkomen dat je langer moet wachten om een van onze medewerkers te spreken. We rekenen op je begrip. Onze excuses voor het ongemak!

    We zijn hier bereikbaar.

Winkels

  • Welke winkels zijn open?​

    Vanaf 3 maart zijn al onze winkels op afspraak geopend voor advies, service en verkoop. Zoek de T-Mobile Shop bij jou in de buurt en maak een afspraak. Hoe je een afspraak maakt, lees je in de vraag hieronder.

  • Hoe maak ik een afspraak om langs te komen?

    Via deze pagina vind je een winkel bij jou in de buurt. Daar kun je vervolgens op twee manieren een afspraak maken:

    • Bel direct de winkel op het vermelde telefoonnummer. Dit nummer is alleen bedoeld voor het maken van afspraken. We kunnen je hier telefonisch helaas niet helpen bij vragen, maar in de winkel doen we dat uiteraard graag.
    • Vul het bel-me-terug formulier in. Een winkelmedewerker belt je zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen een werkdag, terug voor het maken van een afspraak.
  • Met welke vragen kan ik bij een winkel terecht?​

    Vanaf 3 maart zijn al onze winkels op afspraak geopend voor advies, service en verkoop. Zo is het weer mogelijk om in de winkel een abonnement af te sluiten, een telefoon uit te proberen of je servicevraag te stellen. Maar natuurlijk kun je ook nog steeds online bestellingen bij ons afhalen.

  • Wat zijn de maatregelen in de winkels?​

    Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje. Per tijdslot mogen er maximaal twee klanten tegelijk de T-Mobile Shop binnen. Daarop worden geen uitzonderingen gemaakt. We vragen je dus om alleen naar de winkel te komen, dan kan er naast jou nog een klant geholpen worden.

    Je maakt in overleg met een winkelmedewerker een afspraak voor een tijdslot van 10 tot 30 minuten. Dit tijdslot is altijd minimaal vier uur na het plannen van de afspraak.

  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?​

    Onze winkels zijn op afspraak geopend op de reguliere openingstijden. Behalve op koopavonden, dan zijn we niet geopend. Kijk op de pagina van de T-Mobile Shop bij jou in de buurt voor de exacte openingstijden.

  • Kan ik mijn toestel laten repareren in de winkels?​

    Ja, onze winkels zijn geopend voor reparatieverzoeken. Het is mogelijk om hiervoor direct naar de winkel te komen, maar er mogen maar twee klanten tegelijk de winkel in. Wil je zeker zijn dat onze medewerkers tijd hebben, plan dan een afspraak.

    Let op: als je langskomt met een reparatieverzoek, houd je dan aan de veiligheidsvoorschriften. Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje.

    Ook hebben we een online proces ingeregeld zodat je jouw toestel zonder winkelbezoek voor reparatie kunt aanmelden. Tip: bereid een reparatie voor door alvast een back-up van je bestanden te maken.

  • Ik heb online een bestelling geplaatst. Kan ik die ophalen in de winkel? ​

    Na het online of telefonisch plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail. Een winkelmedewerker neemt contact met je op, om een afspraak met je te maken in een passend tijdslot voor het ophalen van je bestelling. Dit is altijd minimaal vier uur na het plaatsen van je bestelling.​

  • T-Mobile helpt geen zieke klanten, ook niet met milde klachten. Hoe pakt T-Mobile dat aan?

    Wij vragen aan de klant om de winkel niet te bezoeken bij verkoudheidsklachten. Toch iemand verkouden? Dan weigert de medewerker te helpen en verwijzen we de klant naar onze online servicekanalen of de Klantenservice.

  • Er mogen minder klanten naar binnen dan normaal. Hoe regelt T-Mobile dat?

    We rekenen op begrip. Per tijdslot mogen er maximaal twee klanten tegelijk naar binnen. Zijn er toch meer mensen in de winkel? Dan attenderen we klanten op ons beleid. Ook kan een medewerker een klant vragen om later terug te komen.

    In onze winkels staan lijnen en cirkels op de vloer die een veilige afstand en route aangeven.

  • Hoe zorgt T-Mobile ervoor dat klanten minstens 1,5 meter afstand houden van de balie?

    Er zijn lijnen op de vloer om de afstand goed aan te geven.

  • Kan ik met contant geld betalen in de winkels?​

    Met contant geld kunnen we je helaas niet helpen. In de winkels accepteren wij op dit moment alleen betalingen met een pinpas of Apple Pay. Iedere klant bij T-Mobile heeft ooit klant moeten worden door legitimatie met pin en een 1 cent pinbetaling. Daarom verwachten we hier geen problemen.​

Bestelling & reparatie

  • Ik heb online een bestelling geplaatst. Kan ik die ophalen in de winkel? ​

    Na het online of telefonisch plaatsen van je bestelling, ontvang je een bevestigingsmail. Een winkelmedewerker neemt contact met je op, om een afspraak met je te maken in een passend tijdslot voor het ophalen van je bestelling (minimaal vier uur na het plaatsen).​

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een mobiel abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuisbezorgd?

    Jazeker, je bestelling wordt gewoon thuisbezorgd.

    Heb je gekozen voor een Sim Only abonnement? Dan wordt je simkaart bezorgd door PostNL, dat gaat via de brievenbus.

    Heb je gekozen voor een abonnement met telefoon? Dan wordt je bestelling bezorgd door AMP. Om onze klanten tegemoet te komen in deze lastige tijd, is de bezorging gratis. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en de bezorgers van AMP staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Er wordt geen contant geld meer aangenomen.
    • Er kan alleen contactloos betaald worden, dus ook het pinnen van 1 cent ter controle.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van AMP en PostNL het drukker dan normaal. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om bij het plaatsen van je bestelling een tijdsvak te kiezen. Je bestelling wordt tussen 8:30 en 18:00 uur bezorgd. Rond 21:30 op de avond ervoor krijg je een bevestiging met een 2-uurs tijdsvak.

  • Ik heb een bestelling geplaatst voor een Thuis abonnement. Wordt mijn bestelling wel thuisbezorgd?

    Jazeker. De veiligheid van onze klanten, onze medewerkers en onze bezorgers staat voorop. Daarom worden de volgende maatregelen strikt nageleefd:

    • De bezorgers houden afstand bij het afleveren van je bestelling.
    • Je ID-bewijs hoef je niet meer te overhandigen, graag neerleggen.
    • Er is geen handtekening nodig voor ontvangst, er wordt alleen nog getekend door de bezorger.

    Houd rekening met eventuele andere leveringstijden dan gebruikelijk. Door de maatregelen rond corona hebben de bezorgers van PostNL het drukker dan normaal. Lees hierover alvast meer op de website van PostNL en houd je mail in de gaten.

  • Ik heb een afspraak met de monteur voor mijn T-Mobile Thuis bestelling. Gaat dat door?

    T-Mobile houdt zich strikt aan de maatregelen van het RIVM. Dit geldt ook voor onze monteurs die bij onze klanten op bezoek gaan.

    Voor elk bezoek voor T-Mobile Thuis zal een Guidion monteur:

    1. Telefonisch contact opnemen en bespreken of het bezoek door kan gaan. Wil je liever geen monteur op bezoek? Verzet dan de afspraak.

    2. Langskomen als je niet kunt internetten, tv-kijken of vast bellen. Kun je het telefonisch oplossen? Dan hoeft de monteur niet meer langs te komen.

    3. Als je wel kunt internetten, tv-kijken of vast bellen maar hier (lichte) problemen mee ervaart, dan helpt de monteur alleen telefonisch. Verder houdt de monteur zich aan deze regels:

    • Monteurs zullen vanzelfsprekend geen handen schudden en zich aan overige hygiënerichtlijnen houden.
    • Monteurs die (neus)verkouden zijn of milde klachten hebben die enigszins kunnen duiden op het coronavirus moeten thuisblijven en mogen dus geen klanten bezoeken.
    • Monteurs worden dringend verzocht om een mondkapje te dragen tijdens een bezoek. De monteur staat hierin vrij om een eigen keuze te maken. Draagt de monteur geen mondkapje, maar heb je liever dat er wel een mondkapje gedragen wordt in je woning? Dan zal de monteur dat zeker doen. Alle monteurs zijn verplicht om een mondkapje bij zich te hebben in de auto.

    We vinden het belangrijk dat we juist nu alle klanten kunnen blijven voorzien van werkend internet. Bezoeken van monteurs bij onze klanten vinden alleen plaats als zowel de monteur als de klant instemt met het bezoek. Anders wordt de afspraak in goed overleg verzet.

    Wil je liever geen monteur op bezoek? Neem dan contact op met Guidion om je afspraak te verzetten. Je kunt de status van je bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.

  • Kan ik mijn toestel laten repareren in de winkels?

    Ja, onze winkels zijn geopend voor reparatieverzoeken. Het is mogelijk om hiervoor direct naar de winkel te komen, maar er mogen maar twee klanten tegelijk de winkel in. Wil je zeker zijn dat onze medewerkers tijd hebben, plan dan een afspraak.

    Let op: als je langskomt met een reparatieverzoek, houd je dan aan de veiligheidsvoorschriften. Kom niet langs als je verkoudheidsklachten hebt, desinfecteer je handen, houd minstens 1,5 meter afstand en draag een mondkapje.

    Ook hebben we een online proces ingeregeld zodat je jouw toestel zonder winkelbezoek voor reparatie kunt aanmelden. Tip: bereid een reparatie voor door alvast een back-up van je bestanden te maken.