Connectiviteit

Digitaal werken: trendwatcher Vincent Everts geeft je de laatste tips & tricks

Na een jaar thuiswerken maken we de balans op. Wat gaat goed bij digitaal werken en wat kan beter? Ook als de coronapandemie voorbij is, blijven we afhankelijk van digitale communicatie. Een goed idee dus om te inventariseren hoe jouw bedrijf ervoor staat. Een soepele ICT- en communicatiestructuur is essentieel, maar voor welke software kies je?

Clock < 1 min

In de webinar ‘Post corona digitaal werken’ neemt Vincent Everts je mee in alle mogelijkheden. Everts is trendwatcher, blogger en CEO van innovader.nl en weet daarom goed wat mkb’ers nodig hebben. Alle mogelijkheden op het gebied van connectiviteit, diensten en software komen voorbij. Nieuwe oplossingen zijn talrijk, maar wat past bij de uitdagingen van jouw bedrijf?

From scratch

Everts legt in een uur uit hoe je een succesvolle communicatiestructuur neerzet. Hij kijkt naar tools, maar legt ook uit hoe je goed contact houdt met je klanten. En welke (cloud)diensten je business vooruit kunnen helpen. Maar bij deze (inmiddels niet zo) nieuwe manier van werken, komt meer kijken. Daarom bespreekt hij ook hoe je je medewerkers blijft motiveren in deze tijden. Hij helpt je kiezen tussen software en tools: denk aan Teams, Zoom of Google Meet. Verbindingen via 4G, 5G, ADSL of glasvezel. En heb je nu meer aan iOS of Android?

Interactief webinar

Juist de voorbeelden uit de praktijk zijn goede input. Everts gaat daarom graag in op vragen en business cases van deelnemers. Want een uitdaging bij de één is misschien al opgelost bij een ander. Uiteindelijk is een goede ICT- en communicatiestructuur bij elke mkb’er een stap naar een betere toekomst. Beter werken en communiceren binnen bedrijven, maar ook beter en sneller samenwerken met partners en leveranciers. Laat je inspireren en volg deze webinar!

Beeld: Shutterstock