Bron- en contactonderzoek is een van de maatregelen die gebruikt kunnen worden om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met het contactonderzoek probeert de GGD in kaart te brengen via welke personen de patiënt in aanraking met het virus is gekomen en met het brononderzoek zoekt de GGD uit waar de patiënt besmet is geraakt.
Telefonieoplossing die past bij tijd- en plaatsonafhankelijk werken
Om haar werk te kunnen doen heeft de GGD een goed werkende telefonieoplossing met eventueel een callcenterfunctionaliteit nodig. Júíst omdat de medewerkers ook buiten het kantoor van de GGD werken. Daarnaast was de GGD ook op zoek naar een partner die hen 24/7 kon ontzorgen. Eentje die flexibel en proactief is en op momenten dat het moet, snel kan schakelen. Die partner heeft de GGD in Kreuze gevonden.
T-Inside: vast-mobiel integratie
Omdat de GGD al gebruikmaakte van het mobiele netwerk van T-Mobile is er gekozen voor T-Inside Essential: vast-mobiel integratie. Hiermee verplaats je je telefooncentrale naar de cloud, waardoor je niet meer afhankelijk bent van een vaste werkplek. Daarnaast heb je hierdoor geen fysieke telefooncentrale, geen vaste lijn en geen onderhoud meer nodig. Benieuwd hoe dit in zijn werk is gegaan? Bekijk dan de video.
Vast-mobiel integratie in jouw bedrijf?
Wil je meer weten over de mogelijkheden van hosted telefonie en vast-mobiel oplossingen voor jouw organisatie? Neem dan contact op met het Business Team van T-Mobile Ondernemen.