Vandaag, op de dag dat FC Utrecht 50 jaar bestaat en het jubileumjaar is gestart, worden de handtekeningen onder de samenwerkingsovereenkomst gezet. Door de komst van T-Mobile gaat een grote wens van de supporters weer in vervulling: de terugkeer van de spelersnamen op de achterkant van de wedstrijdshirts.
Live stream
Versterken
“Het is geweldig voor het Nederlandse voetbal dat dergelijke grote merken instappen, juist in deze onzekere tijden. Dat geeft een boost aan onze organisatie. Het toonaangevend partnership is ook schitterend nieuws voor al onze supporters die de afgelopen tijd hebben laten zien achter ons te staan. We zijn enorm trots dat beide aansprekende merken elkaar verder gaan versterken”, zegt Thijs van Es, Algemeen Directeur van FC Utrecht. “In de afgelopen jaren hebben we elkaar goed leren kennen en in deze vernieuwde samenwerking kunnen we maximaal profiteren van elkaars kwaliteiten. We zullen gebruik maken van het netwerk en de expertise van onze nieuwe hoofdsponsor om onze supporters nog sterker aan onze club te verbinden.”
Innovatiepartner
Onno Rip, Directeur Consumenten Sales & Terminals van T-Mobile Nederland, verwacht veel van de samenwerking met de Domstedelingen: “Wij voelen ons verwant met de ambitie van deze club en hebben dezelfde winnaarsmentaliteit. FC Utrecht is zich de laatste tijd enorm aan het ontwikkelen en wij willen daarin verder bijdragen richting de toekomst, voor supporters en Business Club Leden. Als innovatiepartner van FC Utrecht brengen wij nieuwe technologieën naar het stadion, bouwen we een nieuw experience center voor demonstraties voor onze zakelijke klanten en trekken we samen met FC Utrecht op in de gebiedsontwikkeling rondom Stadion Galgenwaard. Wij kijken uit naar een mooie samenwerking met de club, de spelers en haar supporters.”