Ze is pas 11 jaar oud wanneer Van Lammeren voor het eerst aan het telecomvak mag snuffelen. In het bedrijf waar haar vader directeur is, besluit ze al snel: ‘Ik wil ook een koffer’. Die koffer kwam er nooit, maar de loopbaan in telecom des te meer. En daarmee diende het telecombedrijf van haar vader als springplank voor onze CCO.
‘Vroeger was ik een bitch’
In de podcast vertelt een openhartige Van Lammeren niet alleen over het pad dat haar naar T-Mobile leidde. Ook de manier waarop ze als strategisch consultant de organisatie binnenkwam en vervolgens de handen uit de mouwen stak binnen de marketing afdeling en de klanten operatie, zet Van Lammeren gedetailleerd uiteen. Centraal staat de manier waarop zij zich als vrouw manifesteerde, in een telecomwereld gedomineerd door mannen. ‘Vroeger was ik een bitch,’ legt Van Lammeren uit. Waarom dat niet voor haar werkte en een andere benadering veel succesvoller bleek, legt ze in de podcast haarfijn uit.
Stimuleren van lef
Naast de bijzondere weg die ze bij T-Mobile bewandelde, staat Van Lammeren ook stil bij wat komen gaat. Met betrekking tot haar eigen pad en haar ambities én met betrekking tot de positie van vrouwen in het algemeen. Op dat gebied gebeurt momenteel heel veel en dat stemt haar positief. Omdat lef tonen Tisha bracht waar ze nu is, wil zij datzelfde nu ook andere vrouwen meegeven. Benieuwd geworden? De hele podcast beluister je hieronder.
Diversiteit & Inclusie bij T-Mobile
Diversiteit en inclusie zijn belangrijke pijlers van Connect to Change, het CSR programma van T-Mobile. Zo besteden we extra aandacht aan gelijke kansen voor vrouwen, mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, mensen met verschillende seksuele geaardheden, een niet-westerse culturele achtergrond en mensen van verschillende generaties die bij de organisatie werken. Divers is onze identiteit, inclusief zijn is onze inspanning. Behalve diversiteit en inclusie is het Connect to Change programma gericht op duurzaamheid, innovatie voor de maatschappij en digitale conclusie. Wil je hier meer over weten? In het artikel CSR: 4 manieren waarop wij onze business inzetten om een betere wereld te creëren lees je hier meer over.