Ondernemers

T-Mobile steunt 35 ondernemers met gratis reclamecampagne

De coronacrisis heeft grote impact gehad op veel kleine ondernemers. Ze moesten noodgedwongen hun deuren sluiten en hadden vaak te maken met teruglopende inkomsten. Met de Back in Business campagne biedt T-Mobile Ondernemen haar zakelijke klanten een steuntje in de rug. Komende week zal de campagne te zien zijn in de regio’s waar de ondernemers actief zijn.

Clock < 1 min

In juni konden ZZP’ers en kleinzakelijke ondernemers in Nederland in aanmerking komen om de hoofdrol te spelen in deze co-creatie-campagne. Zo kunnen ondernemers de heropening van bijvoorbeeld hun restaurant, café, winkel, of schoonheidssalon lokaal, kosteloos promoten

Abri’s, flyers en Facebook

Sindsdien zijn er 35 ondernemers geselecteerd en is er met deze ondernemers een schitterende campagne ontwikkeld. Deze campagne gaat maandag 3 augustus live. Een week lang zullen hun bedrijven op abri’s in hun regio te zien zijn. Daarnaast worden er huis-aan-huis folders verspreid en op facebook wordt een carrousel ad geplaatst.

Inspiratie

Alle deelnemende ondernemers zijn dolenthousiast over ‘hun’ campagne. Het inspireerde één van hen zelfs om er een hele eigen campagne omheen te bouwen. Onder het motto ‘Gastvrijheid is overal thuis’ bezoekt deze ondernemer deze zomer bijzondere locaties en initiatieven waar gastvrijheid breed uitgedragen wordt. Denk aan een gasthuis voor dementerenden, een tandartsenpraktijk, een restaurant-initiatief voor mensen met een maagverkleining, een autogarage en een centrum voor ongediertebestrijding. ‘Daarnaast is er een e-book in de maak rondom dit thema. T-Mobile heeft het zaadje geplant, hopelijk komen er inderdaad snel concrete resultaten uit voort,’ aldus Jolanda Oudesluijs van Blij Gastvrij.

Samen de schouders eronder

De deelnemende ondernemers zitten verspreid over heel Nederland en zijn geselecteerd op o.a. tijdstip van aanmelding en hun motivatie. We hebben deze actie ingezet met het oog op het creëren van partnerships met onze klanten. We wilden gewoon echt samen met hen ondernemen: samen de schouders eronder, zoals een partnership hoort te zijn.

Beeld: T-Mobile