Wij bundelen onze krachtenom de Nederlandse telecommarkt verder op te schudden. Door het samenvoegen van de netwerken, kennis en expertise behaalt de nieuwe organisatie schaalgrootte zodat we meer kunnen investeren. En dit allemaal in het voordeel van de klant.
Sinds het samengaan begin januari zijn T-Mobile en Tele2 één bedrijf.
Beloftes
Met de fusie garanderen wij meer concurrentie op de Nederlandse telecommarkt. Dat is nodig omdat jij als (zakelijke) consument hier beter van wordt. Als nieuw bedrijf doen wij beloftes en maken ze samen waar.
BELOFTE #2
NA DE FUSIE HELPEN WE NEDERLAND VOORUIT DOOR DE UITROL VAN GLASVEZEL EN MET SCHERPE PRIJZEN VOOR VAST
Wij verhogen de eerste 3 jaar de prijzen op vast niet (behalve een correctie voor inflatie). Daarnaast rollen wij samen met partners glasvezel uit. We zorgen ervoor dat minstens 2 miljoen huishoudens en bedrijven toegang krijgen tot supersnelle glasvezelverbindingen. Scherp geprijsd natuurlijk.
BELOFTE #3
NA DE FUSIE NOG STEEDS
UNLIMITED DATA voor MAXIMAAL € 25, DRIE JAAR LANG
Ook na de fusie blijf je voor Unlimited Data bij Tele2 maximaal € 25 betalen.
En dat blijft in ieder geval zo tot 3 jaar na de fusie! Daarmee steken we onze nek uit, maar dat mag je verwachten van de challenger in de markt.
BELOFTE #4
NA DE FUSIE BIEDEN WIJ CONTRACTVRIJHEID
Wij geven je je vrijheid terug. Met vaste lage prijzen voor onbeperkt mobiel en vast internet. En na de fusie kun je ook kiezen voor een vast abonnement dat maandelijks opzegbaar is.
BELOFTE #5
NA DE FUSIE BIEDEN WIJ SNEL INTERNET IN HEEL NEDERLAND
We maken een eind aan de digitale ongelijkheid in Nederland. Maar liefst 500.000 huishoudens in Nederland hebben belabberde vaste verbindingen. Schandalig vinden wij. Met ons gecombineerde netwerk maken we snel internet van 100 Mbit/s landelijk beschikbaar.
-
Wat gebeurt er met de merken nu de fusie definitief is?
Op dit moment blijven beide merken bestaan. Mochten er op termijn wel zaken veranderen, dan zul je hier tijdig over geïnformeerd worden.
-
Wat verandert er nu voor mij als klant?
Er verandert niets. De prijsplannen en contracten blijven ongewijzigd. De met klanten gemaakte afspraken worden gewoon nagekomen. Mochten er op termijn wel zaken veranderen, dan zul je hier tijdig over geïnformeerd worden. We voorzien voor Tele2 klanten vooral positieve wijzigingen in de toekomst. Dat komt omdat deze klanten op termijn ook gebruik kunnen maken van het best geteste netwerk van T-Mobile.
-
Ik ben zakelijke klant bij T-Mobile / Tele2. Wat verandert er in mijn situatie?
Er verandert niets. De prijsplannen en contracten blijven ongewijzigd. De met klanten gemaakte afspraken worden gewoon nagekomen. Mochten er op termijn wel zaken veranderen, dan zul je hier tijdig over geïnformeerd worden. We voorzien voor Tele2 klanten vooral positieve wijzigingen in de toekomst. Dat komt omdat deze klanten op termijn ook gebruik kunnen maken van het best geteste netwerk van T-Mobile.
-
Ik heb nu een product van T-Mobile / Tele2 wat ik voor langere tijd wil gebruiken. Kan ik er vanuit gaan dat dit hetzelfde blijft?
Wij doen er alles aan om de continuïteit van onze dienstverlenging te waarborgen. De fusie heeft dan ook geen invloed op het aanbod en het gebruik van onze diensten en producten. Indien er wel zaken wijzigen in onze dienstverlening, zullen we je hiervan op de hoogte brengen.
-
Als zakelijke klant heb ik nu vaste contactpersonen bij T-Mobile / Tele2 die service verlenen. Gaat dit wijzigen?
Indien er door de fusie zaken voor je wijzigen, zullen we je hiervan op de hoogte brengen.
-
Ik heb nu mobiel van T-Mobile en vast van Tele2. De bedrijven gaan samen. Krijg ik nu een korting?
Wat er in jouw situatie gebeurt, is op dit moment nog niet bekend. Zodra er meer bekend is, zul je hierover geïnformeerd worden.
-
Wat verandert er voor mij als ik een product heb bij Tele2 of T-Mobile? Waar kan ik met mijn vragen terecht?
Je kunt nog steeds terecht bij de accountmanager of klantenservice van je huidige provider. Als dit verandert, zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
-
Welke impact heeft dit voor mijn contractstermijn / einddatum contract? Heb ik dan ook opzegrecht?
Wat er in jouw situatie daarna gebeurt, is op dit moment nog niet bekend. Zodra er meer bekend is, zul je hierover geïnformeerd worden.
-
Blijven alle diensten en voorwaarden gelijk bij T-Mobile?
De fusie heeft geen invloed op de diensten en voorwaarden van T-Mobile.
-
Kan ik als Tele2 klant nu gebruik maken van T-Mobile 4G netwerk?
In het begin zal je als Tele2 klant nog geen gebruik kunnen maken van T-Mobile’s best geteste 4G-netwerk. Dat zal op termijn wel gaan gebeuren. Wanneer dit wel het geval wordt, zullen we alle klanten informeren.
-
Ik ben klant bij Tele2 en vraag mij af wat er gebeurt met mijn persoonlijke gegevens na deze fusie?
T-Mobile Nederland blijft de merken T-Mobile en Tele2 (en voor de volledigheid, ook Ben) voeren in de markt. De afdelingen van beide organisaties zijn samengevoegd en dit betekent dat uw gegevens sindsdien officieel worden beheerd door T-Mobile NL. Hierbij houden wij ons aan de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming).
-
Wanneer starten jullie met het realiseren van de beloftes?
We starten direct met alle voorbereidingen en gaan hard aan de slag.
-
Gaan jullie echt alle beloftes realiseren?
Beloofd is beloofd. Dus we gaan alle beloftes stuk voor stuk realiseren.
-
Met welke beloftes starten jullie als eerste?
Wij laten ons niet uit over de volgorde. Los van het feit dat het huidige prijspunt van Tele2 vanaf dag 1 van de fusie zal blijven. Uiteraard willen we KPN en VodafoneZiggo niet onnodig wijzer maken.
-
Kan ik als T-Mobile klant nu ook gebruik maken van Unlimited internet voor € 25 euro (Tele2 aanbod)?
Bij T-Mobile krijg je onbeperkt internet, bellen en sms’en op het snelste mobiele netwerk in Nederland vanaf € 22,50 tot € 35 per maand, afhankelijk van het aantal Unlimited abonnementen dat je afsluit per huishouden.