Bezorging

Alles over de bezorging van je bestelling

Bezorgafspraak maken & wijzigen

Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?

Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl.

Heb je geen e-mail gehad?

Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ van je mailbox of de e-mail daar misschien in staat.

Staat de e-mail niet in je spambox? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb geen e-mail ingevuld. Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?
  • Heb je bij je bestelling geen e-mailadres ingevuld, maar wel een vast telefoonnummer? De bezorger van AMP Groep belt je binnen 1 werkdag voor het maken van een bezorgafspraak.
  • Heb je geen e-mailadres ingevuld, maar wel een mobiel nummer? Dan krijg je binnen 1 werkdag een sms met de gegevens voor het maken van de bezorgafspraak.
Kan ik zelf kiezen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Ja, je kunt via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag kiezen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.

Voor beide geldt: Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.

PrePaid-bestelling 
Heb je een PrePaid Sim Only of een PrePaid Internetstick besteld? Dan geldt het volgende: 

  • PostNL bezorgt je bestelling en bezorgt van dinsdag t/m zaterdag.
  • Je kunt je niet zelf bepalen wanneer je de bestelling precies krijgt.
  • Het duurt maximaal drie werkdagen voordat je bestelling bezorgd wordt.
  • Je krijgt je bestelling automatisch op het adres dat je opgeeft in het online bestelformulier.
  • Je kunt je bezorgadres niet later wijzigen.

Heb je een PrePaid Sim Only besteld? Dan moet je vooraf online betalen met iDeal of creditcard.

Kan ik mijn bezorgafspraak later wijzigen?

Je kunt op werkdagen tot op de dag voor de levering tot 22:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt zowel de dag als het gewenste bezorgadres wijzigen. Dit kan via www.mijnafspraak.nl.

Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen. Kan dat?

Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl.

Bezorging op je werk
Als je de bestelling op je werk laat bezorgen is het handig voor de bezorger als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult.

Kan ik mijn bestelling ook in een T-Mobile Shop ophalen?

Ja, dat kan. Lees meer over Ophalen bestelling in de T-Mobile Shop.

Bezorging

Hoe gaat de bezorging van mijn bestelling?
  • Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.
  • De bezorger vraagt je €0,01 te pinnen. De betaling wordt gebruikt om je rekening te bevestigen. Je kunt de kosten van je toestel met pin of met gepast contant geld betalen.
  • Daarna moet je het contract tekenen. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
  • Tot slot ontvang je je bestelling.
  • Ben je een nieuwe klant? Dan stuurt de bezorger een bericht naar T-Mobile. Je contract gaat in op de door jou aangegeven datum.

Sim Only-abonnement
Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

PrePaid Sim Only of Internetstick
Heb je PrePaid Sim Only of PrePaid Internetstick besteld? Na je online betaling versturen we je bestelling via de post. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

PrePaid-telefoon
Het bezorgen van een PrePaid-telefoon gaat hetzelfde als bij de andere telefoons. Een gemachtigd persoon mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Diegene moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en jouw legitimatiebewijs laten zien aan de bezorger.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
  • Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis.
  • Als je bestelling op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag.
  • Als je bestelling niet op voorraad is, krijg je hierover een sms. Als het toestel weer op voorraad is, krijg je een mail van onze bezorger (AMP Groep). In deze mail staat een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken.
  • Heb je een PrePaid Sim Only of een prepaid internetstick besteld? Als je betaling verwerkt is, duurt het maximaal drie werkdagen voordat je je bestelling krijgt.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling bezorgd wordt?
  • Als je niet thuis bent dan kun je via www.mijnafspraak.nl opnieuw een bezorgafspraak maken.
  • Je kunt dit doen op dezelfde manier. De link die je per e-mail hebt gekregen werkt nog steeds.
  • Je krijgt weer een e-mail ter herinnering. Hierin staat de link en code voor www.mijnafspraak.nl. Als je de tweede keer niet in staat bent de bestelling in ontvangst te nemen, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?

Soms zijn de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet hetzelfde als die in het identiteitsbewijs. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. We lossen dit zo snel mogelijk voor je op:

  • Een medewerker van T-Mobile Klantenservice belt je binnen 24 uur.
  • De medewerker handelt je bestelling direct telefonisch af. Je hoeft daarna zelf geen actie meer te ondernemen.
  • Onze bezorger (AMP Groep) bevestigt de bestelling in een e-mail. Je krijgt deze uiterlijk de volgende ochtend.
Hoe gaat T-Mobile om met de vertrouwelijkheid van mijn persoonsgegevens?

Bescherming persoonsgegevens
T-Mobile hecht veel waarde aan het beschermen van je persoonsgegevens en verstrekt deze nooit aan derden. In onze Privacy Statement lees je hier meer over.

Gebruik van persoonsgegevens
Je persoonsgegevens worden na afhandeling van de bezorging verstuurd naar T-Mobile en worden bij AMP Groep op een veilige wijze gewist. T-Mobile gebruikt de gegevens alleen om contact op te kunnen nemen met haar klanten.

BSN-nummer
Het burgerservicenummer (BSN-nummer) mag wettelijk niet worden ingescand en opgeslagen door telecomaanbieders. De bezorger controleert daarom je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op.

Veilig betalen per PIN
De bezorgers van AMP Groep hebben een mobiele betaalautomaat. De bezorger mag niet meekijken op het moment dat je de pincode intoetst. Verder worden de mobiele betaalautomaten elke dag nagelopen.

Betrouwbare bezorgers
De bezorgers werken in veel gevallen al jaren voor AMP Groep. Ze moeten voor ze in dienst gaan een Verklaring Omtrent Gedrag laten zien en een geheimhoudingsverklaring tekenen.

Wie is de bezorger?
Op de dag voor de bezorging kun je op www.mijnafspraak.nl een foto bekijken van de bezorger die je bestelling bezorgt. Zo weet je wie je kunt verwachten. Ook zie je dan een unieke code waarmee de bezorger zich kan identificeren. Vraag hem dus gerust naar deze code als je alleen de foto niet veilig genoeg vindt.

Wanneer kan ik bellen met mijn nieuwe telefoon?

Binnen enkele minuten. Dit gebeurt automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. Heel af en toe duurt het iets langer voordat je nieuwe abonnement geactiveerd is. Tip: zet je telefoon uit en dan weer aan; soms helpt dit. Kun je binnen 24 uur nog niet bellen? Neem dan contact met ons op.

Waarom mag mijn partner niet tekenen voor mijn bestelling?

Ik ben een nieuwe klant
T-Mobile kan je identiteit niet persoonlijk controleren en wil de gegevens van klanten beschermen. Daarom mag er niet aan derden uitgeleverd worden.

Ik ben een bestaande klant
Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

Ik ben een PrePaid-klant
Een gemachtigde mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.