- Waarom is het bedrag hoger dan afgesproken?
-
Soms lijkt het alsof je factuur niet klopt, omdat het bedrag anders is dan in de winkel is afgesproken. Dat kan komen door:
- Aansluitkosten die je moet betalen bij een nieuw contract.
- Een factuur die je 'naar verhouding' betaalt. Dat gebeurt alleen als je abonnement ingaat op de 29e, 30e of 31e van de maand.
- Eventuele extra kosten buiten je bundel.
Je kunt in My T-Mobile kijken of er facturen voor jou klaar staan.
- Wat zijn aansluitkosten?
-
Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.
Als je een nieuw abonnement activeert sluiten we je aan op ons netwerk en zorgen ervoor dat je gebruik kunt maken van onze diensten. De kosten die hieraan verbonden zijn noemen we aansluitkosten, en worden op je eerste factuur in rekening gebracht. De hoogte van de aansluitkosten kunnen verschillen. Je vindt de bedragen op onze prijslijsten.
Goed om te weten:
- Je betaalt géén aansluitkosten als je een bestaand contract vernieuwt.
- We hebben vaak acties waarbij je korting op de aansluitkosten krijgt. Soms hoef je zelfs helemaal geen aansluitkosten te betalen. Je ziet dit dan direct terug op je factuur.
- Wat betekent 'Maandelijkse betaling toestelkrediet’ op mijn factuur?
-
Je hebt een mobiele telefoon aangeschaft bij je abonnement. De ‘Maandelijkse betaling toestelkrediet’ op je factuur is de maandelijkse afbetaling voor dat toestel.
- Hoe kan ik mijn factuur en specificaties bekijken?
-
Je kunt je factuur downloaden in My T-Mobile. Open de factuur door op 'Download' te klikken. Je ziet eerst het bedrag dat je moet betalen. Als je naar beneden scrollt zie je alle specificaties van je factuur.
Naar mijn facturen
Je eerste rekening kan hoger zijn dan je had verwacht. Dit komt door eenmalige kosten zoals de aansluitkosten. We tonen de kosten en kortingen op je factuur inclusief btw.