Heb je je contract verlengd? Leuk dat je blijft. De facturen rondom de overgang tussen je oude en nieuwe abonnement kunnen er net even anders uitzien. Leggen we je uit. Lees verder of bekijk meteen je facturen. 

Goed om te weten.

Laatste factuur van je oude abonnement

Is je oude contract afgelopen? Dan is je laatste factuur wat lager dan normaal. Want we rekenen tot de datum waarop je nieuwe contract start. En dat is minder dan een hele maand. Meevaller. 

Eerste factuur van je nieuwe abonnement

Als je verlenging is ingegaan is je eerste factuur wat hoger. Die is namelijk voor iets meer dan 1 maand.   

Het bedrag bestaat uit: 

  • de kosten vanaf de datum dat je nieuwe abonnement start, tot aan de volgende hele maand 

  • je vaste abonnementskosten voor de hele volgende maand  

Kosten buiten je bundel

Aan het eind van je oude abonnement nog kosten gemaakt die buiten je bundel vallen? Staan erbij op de eerste factuur van je nieuwe abonnement. 

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.