Factuuruitleg

De factuur voor je abonnement toegelicht

Kies eerst je prijsplan. Bekijk daarna de factuuruitleg door op de roze pijlen te klikken.

Tip: je kunt de uitleg het best op een tablet of je computer bekijken.

Factuur (klap open voor de uitleg)

Hier zie je je persoonlijke gegevens, je klantnummer en je telefoonnummer terug.

Maandkosten (klap open voor de uitleg)

De vaste kosten van je bundel vind je onder ‘Maandkosten’. Je betaalt standaard voor je startabonnement, internet en/of belminuten. Je aangekochte MB’s en belminuten zijn 1 maand houdbaar.

Heb je een nieuw abonnement of heb je je abonnement aangepast? Kijk dan op:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Gebruikskosten buiten bundel (klap open voor de uitleg)

Ben je door je tegoed gegaan? Dan zie je de kosten terug onder ‘Gebruikskosten buiten bundel’. Daarnaast vallen een aantal diensten buiten je bundel. Hier moet je apart voor betalen. Lees meer over:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Kortingen/overige kosten (klap open voor de uitleg)

Soms krijg je korting op je abonnement, die zie je onder ‘Kortingen/overige kosten’. Heb je een nieuw abonnement, heb je een factuur niet op tijd betaald of heb je een papieren factuur? Dan brengen we kosten in rekening. Zoals:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Totaal (klap open voor de uitleg)

Onder ‘Totaal’ zie je het totale bedrag van je abonnement inclusief btw. Dat is het bedrag dat je uiteindelijk betaalt.

Lees ook:

(let op: link opent in een nieuw venster)

Factuur (klap open voor de uitleg)

Hier zie je je persoonlijke gegevens, je klantnummer en je telefoonnummer terug.

Maandkosten (klap open voor de uitleg)

De vaste kosten van je bundel vind je onder ‘Maandkosten’. Je betaalt standaard voor je startabonnement, internet en/of belminuten. Je aangekochte MB’s en belminuten zijn 1 maand houdbaar.

Heb je een nieuw abonnement of heb je je abonnement aangepast? Kijk dan op:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Gebruikskosten buiten bundel (klap open voor de uitleg)

Ben je door je tegoed gegaan? Dan zie je de kosten terug onder ‘Gebruikskosten buiten bundel’. Daarnaast vallen een aantal diensten buiten je bundel. Hier moet je apart voor betalen. Lees meer over:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Kortingen/overige kosten (klap open voor de uitleg)

Soms krijg je korting op je abonnement, die zie je onder ‘Kortingen/overige kosten’. Heb je een nieuw abonnement of heb je een factuur niet op tijd betaald? Dan brengen we kosten in rekening. Zoals:

(let op: links openen in een nieuw venster)

Totaal (klap open voor de uitleg)

Onder ‘Totaal’ zie je het totale bedrag van je abonnement inclusief btw. Dat is het bedrag dat je uiteindelijk betaalt.

Lees ook:

(let op: link opent in een nieuw venster)