Uitleg over je factuur na een wijziging

Voor bestaande klanten

Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent. We leggen je stap voor stap uit hoe je de wijzigingen in je abonnement herkent op je factuur.

We leggen de volgende situaties uit:

  • Standaard factuur vóór een wijziging
  • Factuur ná een wijziging
  • Gebruikskosten buiten de bundel

Bekijk de factuuruitleg (e-learning)

 


 

Veelgestelde vragen

Factuur vóór de wijziging van je abonnement

Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend.

Het gaat om wijzigingen zoals:

  • het wijzigen van je abonnement naar een nieuw abonnement
  • het wijzigen van een bundel
Factuur ná de wijziging van je abonnement

Heb je in de afgelopen maand je abonnement gewijzigd? Dan zie je dit terug op je nieuwste factuur. Op deze factuur zijn alle kosten en kortingen van die maand automatisch aangepast. Heb je een 'nieuwe' bundel genomen? Dan betaal je die vanaf de dag dat de bundel begon. Had je een 'oude' bundel? Dan zie je een minteken staan, omdat je minder hoeft te betalen voor deze bundel.

Daarnaast zie je op je factuur:

  • de kosten van de nieuwe maand
  • de kortingen van de nieuwe maand
  • eventuele gebruikskosten van vorige maand

Let op: het kan zijn dat kortingen van je oude abonnement al wel gestopt zijn. Deze lopen namelijk af bij het einde van je contract.

Bekijk je factuur in My T-Mobile
Ik snap de factuuruitleg nog steeds niet, wat nu?

Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder of misschien vind je jouw antwoord op ons Forum, bekijk bijvoorbeeld eens het topic over tegoed naar verhouding.

 


 

Veelgestelde vragen op het forum

Bezig met laden...