Uitleg over je factuur na een wijziging

Voor bestaande klanten

Als je jouw belbundel of internetbundel wijzigt, dan ziet je eerstvolgende factuur er anders uit dan dat je gewend bent. We leggen je stap voor stap uit hoe je de wijzigingen in je abonnement herkent op je factuur.

We leggen de volgende situaties uit:

  • Standaard factuur vóór een wijziging
  • Factuur ná een wijziging
  • Gebruikskosten buiten de bundel

Bekijk de factuuruitleg (e-learning)


Veelgestelde vragen

Factuur vóór de wijziging van je abonnement

Je betaalt altijd vooraf de vaste maandkosten van je abonnement. Als je jouw abonnement wijzigt naar een nieuw abonnement of naar een nieuwe bundel, dan is dat niet direct zichtbaar op je factuur. De wijziging zie je pas terug op de eerstvolgende factuur. Je abonnement wordt dan opnieuw berekend.

Factuur ná de wijziging van je abonnement

Als je in de afgelopen maand je abonnement hebt gewijzigd, dan zie je dit terug op je nieuwste factuur. Op deze factuur heeft er automatisch een aanpassing plaatsgevonden van alle maandkosten en alle maandelijkse kortingen. Ook zie je op de factuur de maandkosten, maandelijkse kortingen voor de aankomende maand én de eventuele gebruikskosten over de afgelopen factuurperiode. Je herkent de gecorrigeerde bedragen (abonnement of bundels) aan het 'minteken' voor een bedrag.

Let op: het kan zijn dat kortingen van je oude abonnement al wel gestopt zijn. Deze lopen namelijk af bij het einde van je contract.

Ik snap de factuuruitleg nog steeds niet, wat nu?

Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder of misschien vind je jouw antwoord op ons Forum, bekijk bijvoorbeeld eens het topic over tegoed naar verhouding.


Veelgestelde vragen op het forum

Bezig met laden...