Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

Alles over FTMSC betalingen en het stopzetten ervan

Films, muziek en games op mobiele sites kun je bij T-Mobile eenvoudig en direct betalen. Gewoon via je T-Mobile factuur of PrePaid-tegoed.

  • Eenmalige en wekelijkse betalingen mogelijk
  • Geen creditcard nodig
  • Geen extra kosten voor je betaling
Mobiele diensten


Veelgestelde vragen

Hoe maak ik gebruik van deze dienst?

Als deze dienst beschikbaar is, dan zie je 'betaal via je mobiele telefoonrekening' als betaaloptie. Daarna zie je wat je koopt, of het een eenmalige koop of abonnement is, bij welk bedrijf je het koopt en natuurlijk de prijs. Vervolgens ga je akkoord met de betaling én met de voorwaarden. Nadat de betaling is geregistreerd, wordt de dienst direct geleverd op je mobiel.

Waar zijn mijn aankopen te zien op de T-Mobile factuur?

De kosten van aangeschafte diensten staan op je T-Mobile factuur met als omschrijving 'FTMSC – Mobiele Betaling' bij de categorie 'Diensten Mobiel Internet'. De FTMSC-kosten zijn terug te zien op de gebruiksspecificatie. De kosten zijn ook direct terug te vinden in je My T-Mobile app onder ‘overige kosten’ van je verbruikstatus. Wil je de details van je aankopen weten, bekijk dan www.payinfo.nl. Payinfo is een samenwerking tussen de mobiele operators, de verkopende partijen en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

Voorbeeld:

Diensten mobiel internet op factuur

Hoe zet ik deze betaalde diensten uit?

Je kan specifieke betaalde sms-diensten stopzetten. Je gaat hiervoor naar www.payinfo.nl en selecteert de sms-dienst die je wilt opzeggen. Vervolgens zeg je deze via de website van Payinfo op. Wil je in de toekomst voorkomen dat je gaat betalen voor een sms-dienst? Zet dan in My T-Mobile de functie 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uit.

Waar kan ik met vragen en klachten terecht?

Is er op je factuur een sms-dienst in rekening gebracht die jij niet hebt aangemeld? Je kan hierover een meldingsformulier invullen en opsturen naar het adres dat op het formulier staat. Het is ook mogelijk om te chatten met een van onze medewerkers. Wil je meer weten over sms-diensten? Bekijk dan het overzicht met alles over diensten van derde partijen (denk aan apps, sms-diensten en mobiele betalingen).


Fraude & Phishing

Geef fraude bij ons aan

We ontvangen meldingen van klanten over valse e-mails en betaalde sms-diensten. Dit zijn zogenaamde winacties van grote bedrijven als Gall & Gall, Albert Heijn en NS. Deze winacties zijn niet echt en mogelijk opgezet door oplichters. Voorbeeldnummers van deze sms-diensten zijn 4239 en 8444.

Meer over fraude