T-Mobile Extra gaat stoppen

Het spaarprogramma stopt per juni 2021

In de afgelopen jaren hebben klanten kunnen sparen voor kortingen en accessoires via het T-Mobile Extra spaarprogramma. Dit spaarprogramma stopt per juni 2021. Ook is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor het programma.

Heb je nog T-Mobile Extra punten?

Je kunt je gespaarde T-Mobile Extra punten nog inwisselen tot en met 1 juni 2021. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop bij jou in de buurt.

Naar My T-Mobile

T-Mobile Klantvoordeel

T-Mobile Extra stopt, maar we blijven je als klant graag voordelen bieden. Ken je T-Mobile Klantvoordeel al? Combineer je mobiele abonnement met Internet voor thuis van T-Mobile, meld je aan voor Klantvoordeel en geniet van heel veel maandelijks voordeel.

Meer over Klantvoordeel


Hoe werkt het inwisselen?

Heb je een leuk cadeau gezien?

  • Je mag zelf kiezen waarvoor je de punten inruilt. Je kunt je punten alleen niet gebruiken om een betalingsachterstand te voldoen.
  • Je kunt je punten in de T-Mobile Shops inruilen voor korting op telefoons of accessoires.
  • In de online catalogus heb je nog meer keuze. Alle cadeaus kun je volledig met je punten bestellen.
  • Bezorging van de cadeaus is gratis.


Veelgestelde vragen

Hoeveel punten heb ik eigenlijk?

Als je in My T-Mobile inlogt, kun je jouw puntensaldo bekijken. Op deze pagina zie je waar je punten mee verdiend hebt en welke punten je hebt ingewisseld.

Bouw ik nog punten op tot en met 1 juni 2021?

Vanaf juli 2020 zul je geen nieuwe punten meer sparen via T-Mobile Extra. Klanten die al punten spaarden via T-Mobile Extra ontvangen als bedankje eenmalig 50 punten.

Kan ik mijn punten nog opmaken?

Dat kan. Ga hiervoor naar My T-Mobile.

Waarom stopt T-Mobile Extra?

Uit feedback van onze klanten is gebleken dat klanten liever op andere manieren gewaardeerd worden. Daarom hebben we besloten om T-Mobile Extra per juni 2021 te stoppen. Hoewel het programma stopt, blijven we je als klant graag voordelen bieden. Zo is er bijvoorbeeld T-Mobile Klantvoordeel.

Ik spaar al heel erg lang mee en heb nog een paar punten nodig voor mijn wens, kan ik die punten krijgen?

Jammer genoeg kun je geen punten krijgen of bijkopen. Voor sommige producten kun je wel bijbetalen.

Komt er een vervangend spaarprogramma voor terug?

Er komt op dit moment geen ander spaarprogramma voor terug. In plaats daarvan kun je je als klant aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel om van extra voordelen te genieten.

Meer over T-Mobile Klantvoordeel
Hoe lang is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling hangt af van wat je hebt besteld.

  • Voor cadeaus, gadgets en accessoires geldt een levertijd van maximaal 5 werkdagen. Bij een product of uitje dat per E-voucher wordt verstuurd, geldt een levertijd van maximaal 3 werkdagen. 
  • Vouchers: Is je e-mailadres bekend? Dan ontvang je de voucher binnen 2 uur per e-mail. Houd ook je spam-mail in de gaten. Is je e-mailadres niet bekend? Dan ontvang je de voucher binnen maximaal 5 werkdagen per post.
De levertijd is vertraagd, wat nu?

Heb je binnen de maximale levertijd nog niets ontvangen, en je hebt ook geen bericht gehad van T-Mobile? Check dan of je voucher of bericht in je spam terecht is gekomen. Kun je daar niets vinden? Neem dan contact op met de T-Mobile Klantenservice..

Vroeger kon je korting krijgen met je punten. Kan dat niet meer?

Sparen voor factuurkorting is inderdaad niet meer mogelijk. Punten kun je wel inwisselen voor accessoires, extra bundels of uitjes.

Kan ik de internetbundels ook in de EU gebruiken?

Nee. De bundels voor extra internet, zoals de 2 GB bundel, de weekendbundel of de uurbundel zijn alleen in Nederland geldig.