Contact over je factuur

We vinden het belangrijk dat je factuur duidelijk voor je is, het gaat tenslotte om jouw geld.
Heb je vragen over je factuur, dan willen we je natuurlijk extra uitleg geven. Denk je dat er iets niet klopt, dan kijken we graag met je mee.
Kijk hieronder op welke manier je contact wil opnemen.

Icoon factuurvragen

Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.

Stel je vraag aan webcare

Wil je snel antwoord op je factuurvraag? Laat dan een reactie achter op het forum of via een van onze social media-kanalen. Ons Webcare-team beantwoordt doordeweeks vragen van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur.

Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 5 uur en 21 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 56 minuten.

Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.

Bellen

Wil je je factuurvraag liever telefonisch bespreken? Bel dan met de T-Mobile Klantenservice via 06 2400 1200.

Openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur 
  • Zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur

Kosten
Hier geldt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is bellen met T-Mobile Klantenservice gratis. Vanuit het buitenland gelden de tarieven voor het bellen in het buitenland met een mobiele telefoon.