Contact

Regel het eenvoudig zelf online of neem contact met ons op

Snel iets aanpassen?

Pas je adresgegevens, bundels en blokkades snel en gemakkelijk online aan.

Pas aan op My T-Mobile

Factuur

Heb je een vraag over je factuur, bijvoorbeeld de eerste of de laatste?

Alles over je facturen

Simkaart

Vraag je Pin-en Pukcode op, activeer of bestel je nieuwe (duo)simkaart online.

Regel het direct online


Andere klanten stellen ons nu deze vragen:

Wat betaal ik in het buitenland?

Wil je precies weten hoeveel je betaalt op je vakantieadres? Sms dan (gratis) PRIJS LAND naar 5545, bijvoorbeeld: PRIJS SPANJE naar 5545
We sturen je een bericht met de tarieven voor bellen, sms'en en internetten voor het land waar je naartoe gaat. De tarieven die je krijgt, zijn specifiek geldig voor jouw abonnement of PrePaid. Deze sms'jes zijn gratis!

Meer over tarieven buitenland
Hoe werkt internetten in het buitenland?

Ga je binnenkort naar het buitenland en wil je mobiel internetten? Wij maken het gemakkelijk voor jou. Zet in het buitenland dataroaming aan via je toestelinstellingen. Je hoeft je bij ons geen zorgen te maken over onverwachte kosten. De internetverbinding stopt automatisch als je GB's zijn verbruikt. Wil je verder internetten? Dan kun je een GB-aanvuller of Travel & Surf pas kopen voor tijdelijk internet in het buitenland.

Lees verder
Weten jullie iets over de situatie op Sint Maarten?

Orkaan Irma heeft vrijwel alle zendmasten op Sint Maarten verwoest, waardoor het de komende tijd moeilijk is om (mobiel) contact met het eiland te krijgen.
We vinden het belangrijk dat je vrienden of familie op Sint Maarten kunt bellen en sms'en, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de kosten. Daarom willen we je tegemoetkomen, lees meer in dit forumtopic


Stel je vraag aan ons

Bekijk hieronder hoe je contact met ons kunt opnemen. Vragen via Facebook of Twitter worden doordeweeks van 08.00 uur tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.30 uur beantwoordt door Webcare. Heb je een klacht? Deze kun je op verschillende manier bij ons indienen.

Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 15 minuten.
Momenteel zijn we gesloten. Vanaf 8:00 uur morgenochtend zijn er weer medewerkers aanwezig om je te helpen. De reactietijd is 3 uur en 13 minuten.

Forum Forum

Vind het antwoord op jouw vragen via het T-Mobile Forum of deel tips met andere Forum-leden.


Chat met ons Chat met ons

Er wordt gekeken of er chat medewerkers online zijn.


Bel met ons Bel met ons

Mobiele abonnementen: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur
PrePaid: Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
(bel vanuit het buitenland naar +316-24001200)


E-mail E-mail ons

T-Mobile chat
De verwachte reactietijd voor e-mail is:


T-Mobile Shops

Kom bij ons langs in de T-Mobile Shop en laat je adviseren door onze medewerkers.


Meer informatie

Wat is het post- of bezoekadres van T-Mobile?

Postadres
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bezoekadres 
T-Mobile Nederland BV
Waldorpstraat 60
2521 CC Den Haag

Bekijk de routebeschrijving
Wat zijn het btw-nummer en het KvK-nummer van T-Mobile?

Btw-nummer: NL8226.32.470.b01
KvK-nummer: 33.26.56.79

Wat zijn de wachttijden bij T-Mobile?

Gemiddelde wachttijd tijdens openingstijden

  • De telefonische wachttijd bij de klantenservice was gemiddeld 91 seconden in het tweede kwartaal van 2017.
  • Contactformulier: 6 dagen
  • Contactformulier, verzoek voor contractovername: 10 dagen

Oplostijd tijdens openingstijden

  • Forum: 24 uur
Wat zijn de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice?

Je betaalt het standaard tarief voor bellen naar een mobiel nummer, binnen Nederland. Voor klanten met een i-Abonnement van vóór 4 april 2011, is het bellen met de T-Mobile Klantenservice gratis. Bellen naar de T-Mobile Thuis klantenservice is ook gratis. Voor het bellen vanuit het buitenland naar de T-Mobile Klantenservice gelden er andere tarieven met een mobiele telefoon.

Hoe scoort de T-Mobile Klantenservice?

Klanten wensen een betrouwbare en snelle service. T-Mobile verbetert daarom voortdurend de kwaliteit van haar klantenservice en wil haar klanten open en toegankelijk informeren.

Na contact met T-Mobile Klantenservice krijgen T-Mobile klanten een aantal vragen voorgelegd. Per kwartaal zijn dat ruim 200.000 klanten. De reacties geven inzicht en helpen T-Mobile haar service efficiënt te verbeteren.

Klanttevredenheid

87.2%* april t/m juni 2017

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten tevreden waren met het contact dat zij hadden met T-Mobile Klantenservice.

Probleem opgelost

80.1%* april t/m juni 2017

*Dit percentage geeft aan hoeveel klanten vinden dat hun vraag of probleem correct is afgehandeld of opgelost door T-Mobile Klantenservice.

Hoe kan ik een beveiligingslek melden?
Download het formulier (pdf)