Bestelling

Terug

Heb je de bestelling al gekregen, dan kun je jouw bestelling niet meer wijzigen. Is de bestelling nog niet bezorgd?

Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile, of via t-mobile.nl
Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, willen we graag kijken of we je bestelling nog kunnen wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Neem contact op met je verkooppunt, T-Mobile kan je bestelling niet wijzigen.

Annuleren
Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op.

Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Heb je jouw bestelling online of via de telefoon gedaan? Dan heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Gaat het om een mobiel abonnement? Vul het retourformulier in om je aankoop te annuleren.

Gaat het om je bestelling voor T-Mobile Thuis? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 - 0092.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact met ons op. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Jazeker! Wij verkopen ook losse telefoons zonder abonnement. Bekijk ons aanbod. Je kunt er ook voor kiezen je toestel bij je abonnement in één keer te betalen als eenmalige betaling.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

 

Heb je een mobiele telefoon besteld?

Normaal gesproken geldt: als je voor 17:30 uur hebt besteld via onze website, heb je morgen je telefoon in huis. Je krijgt dezelfde avond een e-mail van onze bezorgdienst (AMP Groep of PostNL) met meer informatie over het bezorgmoment. Als jouw bestelling niet op voorraad is, houden we je op de hoogte.

 

Bezorging via AMP Groep
Je ontvangt een e-mail van AMP zelf om een bezorging in te plannen. Je kunt zelf een bezorgdag en -tijdstip kiezen op Mijnafspraak.nl

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

Afhalen in een T-Mobile winkel
Je ontvangt een bericht van de winkel zodra je telefoon daar klaar ligt.
 
Het toestel dat ik heb besteld is niet op voorraad. Wanneer kan ik er gebruik van maken?
Voor we je toestel kunnen bezorgen, heeft deze al een hele reis achter de rug. In deze video vertellen we meer

 


Heb je T-Mobile Thuis besteld?
  • Glasvezel Internet: als je een T-Mobile Thuis abonnement met glasvezel hebt besteld, komt de monteur altijd langs om de installatie te doen. De installatiedatum is minimaal 3 weken nadat de wettelijke bedenktijd is afgelopen.
  • Standaard Internet: je ontvangt van ons een brief en e-mail met daarin je installatiedatum. Met ons installatiepakket kun je vanaf die datum zelf je T-Mobile Thuis diensten installeren. Lees meer over bestellen, levering en installeren bij T-Mobile Thuis.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Je kunt bij T-Mobile maximaal 5 abonnementen op jouw eigen naam hebben. Bij iedere aanvraag van een nieuw abonnement voert T-Mobile een risico-onderzoek uit. Je kunt een nieuw abonnement afsluiten in onze online shop, telefonisch (0800 - 7123) of in een van onze winkels.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Heb je een abonnement of contractverlenging bij T-Mobile aangevraagd? We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden. Kun je het niet vinden? Neem dan contact met ons op.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Spijt van je nummerbehoud? Annuleer dan jouw nummerbehoud aanvraag.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Binnen 2 dagen na je aanvraag voor nummerbehoud krijg je van ons een sms'je met goedkeuring of afwijzing van je huidige provider. Na goedkeuring mogen wij pas verder met je aanvraag. Je kunt de status van je aanvraag bekijken op onze website.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Je aanvraag voor nummerbehoud kan om verschillende redenen worden afgewezen. Misschien komen je gegevens bij je huidige provider en bij ons niet overeen. Het komt ook wel eens voor dat de voorgestelde overstapdatum niet mogelijk is. Bijvoorbeeld als je een opzegtermijn of andere contractverplichting hebt. Bij afwijzing nemen we altijd contact met je op.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug

Met Nummerbehoud van T-Mobile kun je jouw mobiele nummer gratis behouden. Ook als je PrePaid-klant wordt kun je gewoon je telefoonnummer behouden. Bekijk hoe je T-Mobile Nummerbehoud aanvraagt in 5 eenvoudige stappen.

Let op: het is technisch niet mogelijk nummerbehoud aan te vragen voor een overstap van een 097-nummer naar een 06-nummer en andersom. Hou hier rekening mee bij de aanvraag.


Ben je hiermee geholpen?

👍 Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Terug
Terug
Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

facebook-messenger

Facebook

Chatten via Facebook

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Facebook Messenger
Twitter

Twitter

Openbaar en in DM

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 21:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Naar Twitter
Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

T-Mobile Shop

T-Mobile Shop

VRAAG HET DE SHOPMEDEWERKER

Altijd een T-Mobile Shop in de buurt.

Vind jouw shop

Status van je T-Mobile bestelling

Heb je een bestelling geplaatst en wil je weten wat de status is? Voer een aantal gegevens in en wij zoeken 'm voor je op.

Bestelstatus bekijken

Bestelling en betaling

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Dit is verschillend voor de bestelling van een abonnement of een PrePaid. Kijk hieronder hoe je kunt betalen.

Abonnement met telefoon

Ik heb een abonnement met telefoon besteld

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan op 2 manieren:

  • iDeal
  • Creditcard
Prepaid

Ik heb een prepaid besteld

Heb je een PrePaid besteld? Dan kun je op 2 manieren betalen:

  • iDeal
  • Creditcard

Je kunt met PrePaid niet betalen bij ontvangst. Na het plaatsen van je PrePaid-bestelling heb je 7 dagen de tijd om te betalen. Daarna vervalt de bestelling.

Veelgestelde vragen over bestellen

  • De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Iedereen die een smartphone of toestel met muziekspeler aanschaft, moet eenmalig de thuiskopieheffing betalen.

    Lees meer over de thuiskopieheffing >

  • Bij een nieuw contract betaal je vaak aansluitkosten. Op je eerste factuur staan deze vermeld onder ‘kortingen/overige kosten’.

  • Wil je een T-Mobile abonnement aanvragen? Dan moet je minstens 18 jaar oud zijn. Ben je nog geen 18? Dan heb je akkoord nodig van jouw ouders of voogd. De bestelling moet worden geplaatst op de naam van deze ouder/voogd. Ook het rekeningnummer moet dan van je ouder/voogd zijn. Want wij kunnen alleen afschrijven van een rekeningnummer van een meerderjarige.

    PrePaid
    Voor het zelfstandig kopen van een PrePaid-pakket moet je 16 jaar oud zijn. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent, mag je wel online een PrePaid-pakket bestellen. Maar bij de bezorging moet dan wel altijd een ouder of voogd aanwezig zijn.

  • Een nieuw T-Mobile abonnement bestellen? Dan heb je een van de volgende identiteitsbewijzen nodig:

    • Nederlandse Europese ID-kaart
    • Nederlands rijbewijs
    • Nederlands paspoort

    • Buitenlands paspoort *
    • Europese ID-kaart *

    • Verblijfsvergunning types 1-5
    • Verblijfskaart type EU/EER
    • Verblijfskaart Familielid EU/EER
    • Geprivilegieerdendocument

    *Je kunt alleen een Sim Only abonnement nemen, geen abonnement met toestel.

    Let op! Bij bezorging van het pakket controleert de koerier de gegevens van het identiteitsbewijs. Zorg er dus voor dat je het identiteitsbewijs kunt tonen dat je hebt gebruikt bij je bestelling.

  • Ook met een buitenlands rekeningnummer kun je een T-Mobile abonnement aangaan. Het moet wel een IBAN-rekeningnummer zijn. Je kunt dan géén abonnement met toestel nemen. Je kunt een buitenlands rekeningnummer opgeven wanneer je een abonnement in een T-Mobile Shop aangaat. Neem de volgende documenten mee:

    • buitenlandse bankpas
    • geldige legitimatie
    • BRP-uittreksel (niet ouder dan 1 week), waarin staat dat je minimaal 6 maanden ingeschreven bent in Nederland.
      Meer informatie:
      - In sommige gemeenten staat de inschrijfdatum niet vermeld in het standaard uittreksel. In dat geval heb je een aanvullende verklaring van de gemeente nodig.
      - De kosten voor het opvragen van een uittreksel worden niet door T-Mobile vergoed.
      - Een uittreksel voor niet-ingezetenen wordt niet geaccepteerd.

    Ga je een abonnement aan via www.t-mobile.nl, telefonisch of een bij een ander verkooppunt? Dan kun je geen buitenlands rekeningnummer opgeven.

Bezorgafspraak bij AMP

Je krijgt van onze bezorgservice AMP Groep een e-mail. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl.

  • Je krijgt de e-mail van mijnafspraak@ampgroep.com. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan in je ‘spambox’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’ of de e-mail daar misschien in staat.

    Staat de e-mail niet in je spambox? Neem dan contact op met de klantenservice.

    • Heb je bij je bestelling geen e-mailadres ingevuld, maar wel een vast telefoonnummer? De bezorger van AMP Groep belt je binnen 1 werkdag voor het maken van een bezorgafspraak.
    • Heb je geen e-mailadres ingevuld, maar wel een mobiel nummer? Dan krijg je binnen 1 werkdag een sms met de gegevens voor het maken van de bezorgafspraak.
  • Ja, je kunt via www.mijnafspraak.nl zelf de bezorgdag kiezen. Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.

     

    PrePaid-bestelling 
    Heb je een PrePaid Sim Only of een PrePaid Internetstick besteld? Dan geldt het volgende: 

    • PostNL bezorgt je bestelling en bezorgt van dinsdag t/m zaterdag.
    • Je kunt je niet zelf bepalen wanneer je de bestelling precies krijgt.
    • Het duurt maximaal drie werkdagen voordat je bestelling bezorgd wordt.
    • Je krijgt je bestelling automatisch op het adres dat je opgeeft in het online bestelformulier.
    • Je kunt je bezorgadres niet later wijzigen.

    Heb je een PrePaid Sim Only besteld? Dan moet je vooraf online betalen met iDeal of creditcard.

  • Je kunt op werkdagen tot op de dag voor de levering tot 21:00 uur de bezorgafspraak wijzigen. Je kunt de dag en het gewenste bezorgadres wijzigen. Dit kan via www.mijnafspraak.nl.

  • Ja, je kunt je bestelling laten bezorgen waar je wilt. Bijvoorbeeld thuis, op je werk of bij vrienden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl.

    Bezorging op je werk
    Laat je de bestelling op je werk bezorgen? Dan is het handig als je ook de naam van het bedrijf en de afdeling waar je werkt invult. Zo kan de bezorger het makkelijker vinden.

  • Ja, dat kan. Na je bestelling neemt een van onze Shop-medewerkers contact op over de levering in de T-Mobile Shop. Samen met de medewerker maak je een afspraak om het toestel op te halen. Je betaling en eventueel nummerbehoud regel je eenvoudig in de winkel.

    Goed om te weten:

    • Bestel je online en haal je je toestel op in de winkel? Dan vervalt de regel van 'Wet Koop op Afstand'.
    • De bestelling kan alleen opgehaald worden door degene die de bestelling heeft geplaatst, dus de contracthouder.
    • De mogelijkheid om je online bestelling in de T-Mobile Shop op te halen, geldt alleen voor particuliere abonnementen.

    Heb je gekozen voor bezorging in de winkel en heb je daarover vragen? Neem dan contact met ons op.

Bezorgafspraak bij PostNL

Wordt jouw bestelling door PostNL geleverd? Dan is het niet mogelijk om zelf een afspraak te maken voor bezorging. PostNL houdt je via e-mail en via de PostNL-app op de hoogte over de bezorging.

  • Een dag voordat je bestelling wordt bezorgd, krijg je een e-mail van PostNL met daarin het bezorgmoment.

  • Via de PostNL-app kun je -tot 22:00 uur op de dag vóór de afspraak- het bezorgmoment wijzigen. Ook is het mogelijk om aan te geven dat je je bestelling wilt ophalen bij een PostNL ophaalpunt.

  • Je ontvangt altijd een e-mail van PostNL zodra zij je bestelling hebben ontvangen, als de bezorger onderweg is en wanneer het pakket is afgeleverd.

Bezorging door AMP

De bezorging verschilt per bestelling. Bekijk hieronder wat er voor jouw bestelling van toepassing is. 

    • Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je invult op de website moeten hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.
    • De bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. De betaling wordt gebruikt om je rekening te bevestigen. Je kunt de kosten van je toestel met pin of met gepast contant geld betalen.
    • Gaat het om een nieuw contract (geen verlenging)? Dan maakt de bezorger een kopie van je legitimatiebewijs en je pinpas. Op de kopie zijn gegevens die niet nodig zijn, zoals je pasfoto, afgeschermd.
    • Daarna moet je het contract tekenen. Je moet dit contract persoonlijk tekenen. Je kunt daarom alleen zelf je bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.
    • Tot slot ontvang je je bestelling.
    • Ben je een nieuwe klant? Dan stuurt de bezorger een bericht naar T-Mobile. Je contract gaat in op de door jou aangegeven datum.

    Sim Only-abonnement
    Als je verlengt met een Sim Only-abonnement hou je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

    PrePaid Sim Only of Internetstick
    Heb je PrePaid Sim Only of PrePaid Internetstick besteld? Na je online betaling versturen we je bestelling via de post. Je hoeft er niet voor thuis te blijven.

    PrePaid-telefoon
    Het bezorgen van een PrePaid-telefoon gaat hetzelfde als bij de andere telefoons. Een gemachtigd persoon mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Diegene moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en jouw legitimatiebewijs laten zien aan de bezorger.

    1. Als je bestelling op voorraad is, bezorgt de bezorger deze op de afgesproken dag.
    2. Als je bestelling niet op voorraad is, krijg je hierover een sms. Als het toestel weer op voorraad is, krijg je een mail van onze bezorger van AMP Groep. In deze mail staat een link waarmee je direct online een bezorgafspraak kunt maken.
    3. Heb je een PrePaid Sim Only of een prepaid internetstick besteld? Als je betaling verwerkt is, duurt het maximaal drie werkdagen voordat je je bestelling krijgt.
    1. Als je niet thuis bent dan kun je via www.mijnafspraak.nl opnieuw een bezorgafspraak maken.
    2. Je kunt dit doen op dezelfde manier. De link die je per e-mail hebt gekregen werkt nog steeds.
    3. Je krijgt weer een e-mail ter herinnering. Hierin staat de link en code voor www.mijnafspraak.nl. Als je de tweede keer de bestelling niet in ontvangst neemt, dan wordt je bestelling automatisch geannuleerd.
  • Soms zijn de gegevens die zijn ingevuld bij de bestelling niet hetzelfde als die in het identiteitsbewijs. De bezorger mag de bestelling dan niet afgeven. We lossen dit zo snel mogelijk voor je op:

    1. Een medewerker van T-Mobile Klantenservice belt je binnen 24 uur.
    2. De medewerker handelt je bestelling direct telefonisch af. Je hoeft daarna zelf geen actie meer te ondernemen.
    3. Onze bezorger van AMP Groep bevestigt de bestelling in een e-mail. Je krijgt deze uiterlijk de volgende ochtend.
  • Bescherming persoonsgegevens
    T-Mobile hecht veel waarde aan het beschermen van je persoonsgegevens en verstrekt deze nooit aan derden. In onze Privacy Statement lees je hier meer over.

    Gebruik van persoonsgegevens
    Je persoonsgegevens worden na afhandeling van de bezorging verstuurd naar T-Mobile en bij AMP Groep op een veilige wijze gewist. T-Mobile gebruikt de gegevens alleen om contact op te kunnen nemen met haar klanten.

    BSN
    Het burgerservicenummer (BSN) mag wettelijk niet worden ingescand en opgeslagen door telecomaanbieders. De bezorger controleert daarom je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op.

    Veilig betalen per PIN
    De bezorgers van AMP Groep hebben een mobiele betaalautomaat. De bezorger mag niet meekijken op het moment dat je de pincode intoetst. Verder worden de mobiele betaalautomaten elke dag nagelopen.

    Betrouwbare bezorgers
    De bezorgers werken in veel gevallen al jaren voor AMP Groep. Ze moeten voor ze in dienst gaan een Verklaring Omtrent Gedrag laten zien en een geheimhoudingsverklaring tekenen.

    Wie is de bezorger?
    Op de dag voor de bezorging kun je op www.mijnafspraak.nl een foto bekijken van de bezorger die je bestelling bezorgt. Zo weet je wie je kunt verwachten. Ook zie je dan een unieke code waarmee de bezorger zich kan identificeren. Vraag hem dus gerust naar deze code als je alleen de foto niet veilig genoeg vindt.

  • Binnen enkele minuten. Dit gebeurt automatisch. Je hoeft hier niets voor te doen. Heel af en toe duurt het iets langer voordat je nieuwe abonnement geactiveerd is. Tip: zet je telefoon uit en dan weer aan; soms helpt dit. Kun je binnen 24 uur nog niet bellen? Neem dan contact met ons op.

  • Ik ben een nieuwe klant
    T-Mobile kan je identiteit niet persoonlijk controleren en wil de gegevens van klanten beschermen. Daarom mag er niet aan derden uitgeleverd worden.

    Ik ben een bestaande klant
    Als je bij verlenging een toestel bestelt, vraagt de bezorger je bij de bezorging je contract te tekenen. Dit moet je persoonlijk doen. Je kunt dus alleen zelf de bestelling in ontvangst nemen. Iemand anders machtigen is niet mogelijk.

    Ik ben een PrePaid-klant
    Een gemachtigde mag de PrePaid-bestelling in ontvangst nemen. Deze persoon moet zijn of haar eigen legitimatiebewijs en die van jou laten zien aan de bezorger.

Bezorging door PostNL

Alles wat je moet weten over de bezorging van jouw bestelling door PostNL.

  • Nee, als er iemand anders thuis is die meerderjarig is kan die persoon je bestelling ook in ontvangst nemen. Wel zal de PostNL bezorger om een handtekening vragen voor ontvangst.

  • Nee, PostNL zal jouw bestelling alleen op het door jou opgegeven adres bezorgen. Als er niemand thuis is gaat het pakketje naar een PostNL ophaalpunt bij jou in de buurt.

  • Je kan op vertoon van je legitimatie je bestelling ophalen bij het PostNL ophaalpunt.

  • Nee, je hoeft niet te betalen bij de bezorger. Voordat het pakketje met jouw bestelling naar PostNL gaat dien je het gehele bedrag betaald te hebben.

Annuleren of terugsturen

Als je een T-Mobile abonnement bestelt, heb je vaak een bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling in 2 stappen nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen.
Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees dan verder bij de veelgestelde vragen.

Stap 1: Bekijk je bedenktijd

T-Mobile geeft je vaak een bedenktijd op je aankoop. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je besteld hebt en op welke manier. Hieronder geven we een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.

Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar  via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.

  • Heb je een nieuw abonnement zonder toestel genomen? Dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
    (Heb je je abonnement verlengd? Dan weet je natuurlijk al hoe goed ons netwerk is, en geldt er geen 'testperiode')

  • Heb je een abonnement, PrePaid of los toestel gekocht via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile?
    Dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.

  • Heb je een abonnement met toestel genomen? Dan geven we je 14 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.

Stap 2: Annuleer je bestelling

Wil je de bestelling niet meer, en is de bedenktijd nog niet verlopen? Dan kun je je bestelling annuleren. De kans is groot dat een toestel onderdeel van de bestelling is. Dit toestel moet teruggestuurd worden.

  • Je moet het toestel compleet (dus inclusief lader, koptelefoon en andere onderdelen), onbeschadigd en in de originele verpakking terugsturen. Zorg ervoor dat je een verzendbewijs ontvangt en bewaar deze goed. Als wij het pakket terug hebben ontvangen krijg je van ons een bevestiging dat de bestelling is geannuleerd.

    Vul altijd het retourformulier in als je je bestelling wilt terugsturen.
    Let op: Het terugsturen van het toestel en accessoires is voor eigen kosten.

    Naar het retourformulier
  • Heb je tijdens de bedenktijd al gebruik gemaakt van het T-Mobile netwerk? Dan moet je de kosten die je hiermee hebt gemaakt (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) ook nog aan ons betalen. Je krijgt hiervoor een factuur opgestuurd.

    Heb je een bedrag bijbetaald? Bijvoorbeeld aansluitkosten, thuiskopieheffing of een bijbetaling voor het toestel? Als we je toestel retour hebben ontvangen storten we dat bedrag binnen twee weken terug op je rekening.

Veelgestelde vragen over annuleren en terugsturen

    • Mijn bestelling is nog niet verzonden.
      Neem contact op met onze Klantenservice om je bestelling te annuleren.
    • Mijn bestelling is verzonden.
      AMP: Dan kun je je bestelling online annuleren via www.mijnafspraak.nl. Tijdens je bestelling heb je een e-mail gekregen voor het maken van een bezorgafspraak. Met de gegevens in de e-mail kun je inloggen en jouw bestelling annuleren. Als je nog geen e-mail hebt ontvangen neem dan contact op met onze Klantenservice.

      PostNL: Als het pakket verzonden is met PostNL, kan je de bezorging niet meer stoppen. Voer de track&trace code in op www.postnl.nl om te zien wanneer het pakket bezorgd wordt.

      Je hebt drie mogelijkheden om je bestelling te annuleren:
      1. Weiger het toestel aan de deur.
      2. Neem het toestel aan en start een retourprocedure (op basis van Wet Koop op Afstand).
      3. Laat het toestel bezorgen bij een ophaalpunt. Dit kan in de PostNL app. Haal het toestel niet op. Het duurt dan minimaal 10 dagen voordat de bestelling wordt geannuleerd.
    • Ik heb afgesproken de bestelling op te halen in een T-Mobile winkel.
      Annuleer je bestelling bij onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf.
    • Ik krijg geen toestel toegestuurd.
      Heb je verlengd met Sim Only of een bundel genomen en je wilt deze annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

    Een aangevraagde annulering is na 2 dagen verwerkt. Je ontvangt vanuit T-Mobile ook een e-mail als je bestelling volledig is geannuleerd in alle systemen. T-Mobile doet haar best een eventuele bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten.

    Heb je een bestelling geplaatst bij een andere winkel of website? Dan vragen wij je contact op te nemen met het verkooppunt. T-Mobile kan hierover geen toezeggingen doen.

  • Ook dat is mogelijk, hiervoor kun de stappen op deze pagina volgen.
    Het modem willen we graag retour ontvangen. Bij het aanmelden van je annulering vragen we om het IMEI-nummer van het toestel. Hier vul je het IMEI-nummer van het modem in.
    De buitenantenne mag je houden, deze is onderdeel van de installatieservice.

  • Nadat wij je annulering hebben verwerkt sturen we je een bevestiging.
    Het bedrag dat je hebt betaald wordt binnen twee weken na versturen van deze bevestiging terugbetaald.

  • Als je nieuwe telefoon kapot blijkt te zijn bij ontvangst, zorgen wij voor vervanging. Hiervoor kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Zorg dat je de pakbon bij de hand hebt.
    Gaat je toestel later kapot? Lees dan hieronder verder over je garantie.

  • Neem contact op met onze Klantenservice. Een medewerker vult een retourformulier voor je in en vraagt je de bestelling terug te sturen. Is de bestelling bij T-Mobile binnen? Dan bezorgen we de juiste bestelling binnen vijf werkdagen.

  • Is je toestel/tablet kapot? Dan heb je recht op garantie. Deze garantie geldt voor een periode van 2 jaar, gerekend vanaf de datum waarop je je bestelling hebt ontvangen.
    Om aanspraak te maken op garantie heb je wel een bewijs van aankoop of betaling nodig. Bijvoorbeeld je afleverfactuur of je afleverbon.
    Lees hoe je zelf je reparatie kunt aanmelden (en bekijk de T-Mobile reparatievoorwaarden) op onze reparatiepagina.

    Zijn er bij de levering al meteen gebreken te zien? Dan moet je dit binnen 8 dagen bij onze Klantenservice melden.

    Neem contact met ons op

Digitaal contract

T-Mobile werkt met digitale contracten. Een digitaal contract staat op een laptop. Totdat je het contract voor je nieuwe abonnement tekent, kunnen er nog gegevens veranderd worden. Op die manier kloppen de gegevens op het moment dat je tekent.

  • Een digitaal contract staat op een laptop. De bezorger maakt het digitale contract bij de bezorging samen met jou in orde:

    1. Je bekijkt eerst je gegevens op het scherm van de laptop.
    2. Kloppen je gegevens niet? Dan voer je samen met de bezorger de wijzigingen door.
    3. Daarna teken je het contract met een digitale pen. Dat gebeurt op het beeldscherm van de laptop.
  • Ja, een digitaal contract is volgens Europese regelgeving even rechtsgeldig als een normaal papieren contract.

  • Ja, een digitaal contract is veilig:

    • We beveiligen de handtekening die je zet met een elektronisch certificaat.
    • Niemand kan de handtekening daarna nog wijzigen.
    • Je contract wordt ‘versleuteld’ opgeslagen. Je kunt hem alleen openen met je wachtwoord.
    • Het wachtwoord is de postcode van het contractadres. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).
  • De afhandeling van het digitaal contract duurt ongeveer 3-5 minuten. Het proces in zes stappen:

    1. De bezorger identificeert zich met de AMP-bedrijfspas. Hij vraagt of je het contract aan de deur wilt afhandelen of binnen.
    2. De bezorger vraagt om je identiteitsbewijs en bankpas dat je hebt gebruikt bij je bestelling. Vervolgens zal hij controleren of de gegevens op het contract hiermee overeenkomen.
    3. Vervolgens vraagt hij je om € 0,01 te pinnen, ter controle van de bankpas. (T-Mobile doneert deze € 0,01 aan Stichting Jarige Job).
    4. De bezorger controleert je identiteitsbewijs met behulp van een ID-reader. We slaan geen kopie op. Je bankpas wordt ingescand. Deze wordt bij T-Mobile samen met je contract beveiligd opgeslagen.
    5. De bezorger laat je het contract controleren op het beeldscherm van zijn laptop. Als het nodig is kun nog gegevens wijzigen. Als alles klopt teken je het digitale contract.
    6. Je T-Mobile contract ontvang je per mail, na bezorging van je bestelling. Voor bestaande klanten die een abonnement met toestel hebben vernieuwd, is het wachtwoord de postcode van het afleveradres. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).
  • We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd. Kijk daarom goed of je de e-mail terug kunt vinden.
    Is de e-mail met het contract echt verwijderd, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice

  • We hebben je contract per e-mail naar je toe gestuurd, deze is geschikt om uit te printen. Heb je de e-mail met het contract niet meer, dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

  • Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice.

  • Als je een abonnement afsluit, sturen wij je het contract per e-mail. Dit digitale contract is beveiligd met een wachtwoord. Je wachtwoord is de postcode van het adres op je contract. Voer de postcode als volgt in: 1234AA (4 cijfers, 2 hoofdletters).

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200