Buitenlandkosten op je factuur

Ben je een tijdje in het buitenland geweest en heb je daar je telefoon gebruikt? Of heb je naar het buitenland gebeld? Dit valt niet altijd binnen de bundel van je abonnement. Hierdoor kan je een hogere factuur hebben dan normaal. We leggen je uit hoe je dit terug ziet op je factuur. 

Hoge kosten voorkomen? Stel dan een blokkade in via My T-Mobile.
Op reis geweest binnen de EU, Noorwegen of IJsland? De kosten vallen dan onder Verbruik buiten je bundel.

Overzicht buitenlandkosten

  • Staat er ‘Bellen naar het buitenland’ of ‘Berichten verstuurd naar het buitenland’ op je factuur? Dan heb je vanuit Nederland náár het buitenland gebeld of ge-sms’t. In veel gevallen valt dit buiten je bundel.

    Let op: Bel je naar de EU? Ook dat valt in de meeste gevallen buiten je bundel, of je kunt maar een beperkt aantal minuten bellen. Kijk voor de voorwaarden in de prijslijst van jouw abonnement.

    Voorbeeld:

    Factuurvoorbeeld buitenlandkosten

    Bekijk de buitenland-tarieven
  • Was je op reis buiten de EU en heb je jouw telefoon gebruikt? Dan kan het zijn dat je kosten hiervoor terugziet op je factuur.

    Bellen in het buitenland
    Je hebt naar iemand hebt gebeld vanuit het buitenland.

    Gebeld worden in het buitenland
    Iemand heeft jou gebeld terwijl jij in het buitenland was.

    Berichten verstuurd in het buitenland
    Je hebt sms-berichten gestuurd in het buitenland.

    Voorbeeld:

    Factuurvoorbeeld buitenlandkosten

    Bekijk de buitenland-tarieven
  • Was je op reis en heb je MB's gebruikt, dan kan je de kosten hiervoor terugzien op je factuur.

    Diensten mobiel internet
    Je was buiten de EU en hebt een internetpas (Travel & Surf) voor het buitenland gekocht.

    Internet in het buitenland
    Je hebt MB's gebruikt buiten de EU. Je hebt bijvoorbeeld gekozen voor 'Betalen per MB' in plaats van een Travel & Surf-pas.

    Voorbeeld:

    Factuurvoorbeeld buitenlandkosten

    Bekijk de buitenland-tarieven
  • Ben je niet buiten de EU geweest, maar staat dit wel op je factuur? Dan ben je mogelijk in een grensgebied geweest. Je toestel kan dan automatisch overschakelen op het netwerk van een ander land. Je kunt dit voorkomen door je toestel in te stellen op 'handmatig netwerk kiezen’. Zo blijf je gebruik maken van jouw abonnement.

    Je factuur controleren? Download je factuur in My T-Mobile en scrol naar beneden. Daar zie je een specificatie van je kosten.

    Je factuur bekijken
  • Heb je na het bekijken van deze pagina toch nog een vraag over je factuur? Laat het ons weten.

    Neem contact met ons op

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200