Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

Films, muziek en games op mobiele sites kun je direct betalen via je factuur of PrePaid-tegoed.

Heb je een dienst gekocht? Op je factuur zie je deze kosten terug onder 'diensten mobiel internet'. Let op: sommige diensten zijn duur en kunnen hoge kosten veroorzaken. Je kunt de mobiele diensten daarom ook blokkeren via My T-Mobile.

  • Eenmalige en wekelijkse betalingen mogelijk
  • Geen creditcard nodig
  • Geen extra kosten voor je betaling
  • Te blokkeren via My T-Mobile

Veelgestelde vragen

  • Als deze dienst beschikbaar is, dan zie je 'betaal via je mobiele telefoonrekening' als betaaloptie. Daarna zie je wat je koopt. Je ziet of het een eenmalige koop of abonnement is, bij welk bedrijf je het koopt en de prijs. Vervolgens ga je akkoord met de betaling én met de voorwaarden. Nadat de betaling is geregistreerd, wordt de dienst direct geleverd op je mobiel.

    Het kan bijvoorbeeld gaan om credits voor games of om online films (video on demand).

  • De kosten van aangeschafte diensten staan op je factuur. Ze hebben de omschrijving 'FTMSC – Mobiele Betaling' bij de categorie 'Diensten Mobiel Internet'. Wil je de kosten bekijken? Download dan je factuur in My T-Mobile en scrol naar beneden. Je ziet dan een specificatie van de kosten die je gemaakt hebt. 

    Voorbeeld:

    Diensten mobiel internet op factuur

  • Je kan specifieke mobiele diensten stopzetten via Payinfo. Je hoeft hier geen account voor aan te maken.

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
    • Selecteer de dienst die je wilt opzeggen

    Wil je in de toekomst voorkomen dat je gaat betalen voor een sms-dienst of mobiele dienst? Zet dan in My T-Mobile de functie 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uit. De blokkade geldt ook voor bestaande abonnementen.
    Heb je een 097-nummer? Neem dan contact met ons op.

    Blokkeren via My T-Mobile
  • Als je alle details van je aankopen wil weten, dan kun je deze terugvinden op www.payinfo.nl. Payinfo is een samenwerking tussen alle mobiele providers, de verkopende partijen en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

    Het werkt als volgt:

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
  • Lukt het je niet om een dienst af te melden? Of ben je het niet eens met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn? Dan kunnen wij een onderzoek voor je opstarten. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in. Wij nemen binnen 30 dagen contact met jou op. Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.

    Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community