Mobiele internetdiensten (FTMSC) betalen via je factuur

Films, muziek en games op mobiele sites kun je direct betalen via je factuur of PrePaid-tegoed.

Heb je een dienst gekocht? Op je factuur zie je deze kosten terug onder 'diensten mobiel internet'. Let op: sommige diensten zijn duur en kunnen hoge kosten veroorzaken. Je kunt de mobiele diensten daarom ook blokkeren via My T-Mobile.

  • Eenmalige en wekelijkse betalingen mogelijk
  • Geen creditcard nodig
  • Geen extra kosten voor je betaling
  • Te blokkeren via My T-Mobile

Veelgestelde vragen

  • Hoe maak ik gebruik van deze dienst?

    Als deze dienst beschikbaar is, dan zie je 'betaal via je mobiele telefoonrekening' als betaaloptie. Daarna zie je wat je koopt, of het een eenmalige koop of abonnement is, bij welk bedrijf je het koopt en natuurlijk de prijs. Vervolgens ga je akkoord met de betaling én met de voorwaarden. Nadat de betaling is geregistreerd, wordt de dienst direct geleverd op je mobiel.

    Het kan bijvoorbeeld gaan om credits voor games of om online films (video on demand).

  • Hoe zie ik aankopen op mijn factuur?

    De kosten van aangeschafte diensten staan op je factuur met als omschrijving 'FTMSC – Mobiele Betaling' bij de categorie 'Diensten Mobiel Internet'. Wil je de kosten bekijken? Download dan je factuur in My T-Mobile en scrol naar beneden. Je ziet dan een specificatie van de kosten die je gemaakt hebt. 

    Voorbeeld:

    Diensten mobiel internet op factuur

  • Hoe kan ik een betaalde dienst stopzetten?

    Je kan specifieke mobiele diensten stopzetten via www.payinfo.nl. Je hoeft hier geen account voor aan te maken.

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
    • Selecteer de dienst die je wilt opzeggen

    Wil je in de toekomst voorkomen dat je gaat betalen voor een sms-dienst of mobiele dienst? Zet dan in My T-Mobile de functie 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uit. De blokkade geldt ook voor bestaande abonnementen.
    Heb je een 097-nummer? Neem dan contact met ons op.

    Blokkeren via My T-Mobile
  • Waar kan ik alle details bekijken?

    Als je alle details van je aankopen wil weten, dan kun je deze terugvinden op www.payinfo.nl. Payinfo is een samenwerking tussen alle mobiele providers, de verkopende partijen en de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

    Het werkt als volgt:

    • Ga naar www.payinfo.nl
    • Klik op 'Inzien & opzeggen'
    • Geef je mobiele nummer op
    • Vul de code in die je via sms krijgt
    • Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden
  • Waar kan ik met vragen en klachten terecht?

    Lukt het je niet om een dienst af te melden, of ben je het niet eens met de kosten die hiervoor in rekening gebracht zijn? Dan kunnen wij een onderzoek voor je opstarten. Hiervoor moet je ons wel toestemming geven. Vul daarvoor het online onderzoeksformulier in. Wij nemen binnen 30 dagen contact met jou op. Voor het online formulier moet je inloggen met je My T-Mobile account.

    Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Bellen

Persoonlijk contact

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Community

Community

ONS FORUM MET 280.000 lEDEN

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Email

Mailen

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Vaste diensten (Thuis)
Stuur een mail

Mobiele abonnementen
Stuur een mail