Facturen & tarieven

Uitleg over je eindfactuur

De eindfactuur van T-Mobile ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt of wanneer je teveel betaald hebt.

Houd rekening met het volgende:

  • Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop het abonnement stopt.
  • Wanneer je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan moet je hiervoor betalen.
  • Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al gestopt was? We corrigeren de kortingen en kosten op je eindfactuur.
  • Heb je te veel betaald? Dan krijg je de te veel betaalde kosten binnen 2 weken teruggestort op je bankrekening.

Wanneer stopt het abonnement?

  • Is je vaste contractperiode verlopen of loopt je vaste contractperiode binnen een maand af? Dan heb je een opzegtermijn van 1 maand.  
  • Duurt je vaste contractperiode langer dan een maand? Dan gaat je opzegging in per einde contractdatum. 
  • Ook voor onze zakelijke klanten geldt een opzegtermijn van 1 maand vanaf de datum van opzegging.

T-Mobile bevestigt schriftelijk de datum waarop je abonnement stopt.

Wij helpen je graag

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

Community

Community

Al 126.000 vragen beantwoord

Vind het antwoord op al jouw vragen via de T-Mobile Community.

Ga naar de Community

Bellen

Gesloten

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 19:45
za: 09:00 - 17:15
zo + feestdagen: gesloten

Bellen

Persoonlijk contact

Klantenservice
06 - 2400 1200
Klant worden
0800 - 7123

Bekijk openingstijden
Community

E-mail

REACTIETIJD: MAX. 6 WERKDAGEN

Voor minder dringende vragen aan onze klantenservice.

Stuur een bericht