Heb je iets veranderd aan je abonnement? Of extra kosten gemaakt buiten je bundel? We geven je wat factuuruitleg. Bijvoorbeeld waar je die kosten terugvindt op je factuur.

Je standaard factuur.

Elke maand krijg je een factuur die bestaat uit 2 onderdelen:

  • je abonnementskosten (die betaal je vooraf)

  • je gebruikskosten (die betaal je achteraf)

Al je facturen vind je terug in Mijn Odido.

Je factuur na een aanpassing.

Als je iets verandert aan je abonnement, bijvoorbeeld je bel- of databundel, zie je dit terug op je factuur. Soms op de volgende factuur, soms op de factuur daarna. Ligt aan je abonnement.

Kosten buiten de bundel.

Hoge factuur? Sommige kosten vallen buiten je bundel. Betaal je extra voor. Denk aan meer belminuten of meer GB's gebruiken dan er in je bundel zitten. Deze kosten noemen we gebruikskosten en berekenen we achteraf. En die staan dus een maand later op je factuur.

Veelgestelde vragen over factuur na aanpassingen.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.