Verbruik buiten je bundel

Heb je extra kosten op je factuur? Heb je meer gebeld, ge-sms’t of internet gebruikt dan in je abonnement zit? Dan brengen we extra kosten in rekening. 

Bekijk je facturen in My T-Mobile

Op je factuur zie je deze extra kosten terug onder ‘Gebruikskosten buiten bundel’.

Veelgestelde vragen

  • Als je ‘Internet’, ‘SMS-berichten’ of ‘Binnen Nederland’ ziet staan, betekent het dat je hiermee buiten je bundel bent gegaan. Ben je op reis geweest in de EU? Dan zie je deze buiten-de-bundelkosten ook terug onder ‘Gebruikskosten buiten je bundel’. Kijk voor alle tarieven in de prijslijst van je abonnement.

    Voorbeeld:

    Factuurvoorbeeld Gebruikskosten buiten de bundel

  • Deze maand
    Bekijk je verbruikt op My T-Mobile of met de My T-Mobile app. Wil je meer details over je verbruik? In de details van je verbruik zie je de kosten die je buiten je bundel hebt gemaakt. Het gaat om de kosten van deze maand.

    Bekijk je verbruik

    Vorige maand
    Wil je weten wat je vorige maand hebt verbruikt? Download je factuur in My T-Mobile en scrol naar beneden. Je ziet vervolgens een overzicht van je belminuten, sms'jes en MB's.

    Bekijk je factuur
  • T-Mobile kan niet zien waar je mobiel internet (MB's) aan op gaan. Dit kan je wel zelf bekijken via je instellingen of je kunt er speciaal een app voor downloaden.

    T-Mobile is niet betrokken bij de informatie die wordt gegenereerd door deze apps. De informatie die deze apps tonen kunnen afwijken van het daadwerkelijke gebruik van het T-Mobile Netwerk. Voor de vaststelling van het variabele deel van de Gebruikskosten is de administratie van T-Mobile bindend.

    Je dataverbruik bekijken in Android
    Je dataverbruik bijhouden in Apple iOS

    • Verstuurde sms'jes worden berekend per 160 tekens. Verstuur je bijvoorbeeld een sms'je van 170 tekens, dan betaal je 2 sms’jes. Kort een sms'je in om kosten te besparen of verstuur een Whatsapp-bericht via wifi. Je kunt ook het versturen van sms'jes blokkeren via My T-Mobile.
    • Ga je vaak over je bundel heen? Je kunt diensten zoals mobiel internet en sms'jes blokkeren via My T-Mobile. Het is niet mogelijk om belminuten te blokkeren.
    • Je bundel verhogen is voordeliger dan steeds over je bundel heen gaan. Tip: Pas je bundel aan in My T-Mobile. Met Go Unlimited kun je onbeperkt bellen, sms'en en internetten in Nederland.
    Blokkade instellen
  • Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200