Bekijk je facturen in My T-Mobile
Op je factuur zie je deze extra kosten terug onder ‘Gebruikskosten buiten bundel’.
Heb je extra kosten op je factuur? Heb je meer gebeld, ge-sms’t of internet gebruikt dan in je abonnement zit? Dan brengen we extra kosten in rekening.
Op je factuur zie je deze extra kosten terug onder ‘Gebruikskosten buiten bundel’.
Als je ‘Internet’, ‘SMS-berichten’ of ‘Binnen Nederland’ ziet staan, betekent het dat je hiermee buiten je bundel bent gegaan. Ben je op reis geweest in de EU? Dan zie je deze buiten-de-bundelkosten ook terug onder ‘Gebruikskosten buiten je bundel’. Kijk voor alle tarieven in de prijslijst van je abonnement.
Voorbeeld:
Deze maand
Bekijk je verbruikt op My T-Mobile of met de My T-Mobile app. Wil je meer details over je verbruik? In de details van je verbruik zie je de kosten die je buiten je bundel hebt gemaakt. Het gaat om de kosten van deze maand.
Vorige maand
Wil je weten wat je vorige maand hebt verbruikt? Download je factuur in My T-Mobile en scrol naar beneden. Je ziet vervolgens een overzicht van je belminuten, sms'jes en MB's.
T-Mobile kan niet zien waar je mobiel internet (MB's) aan op gaan. Dit kan je wel zelf bekijken via je instellingen of je kunt er speciaal een app voor downloaden.
T-Mobile is niet betrokken bij de informatie die wordt gegenereerd door deze apps. De informatie die deze apps tonen kunnen afwijken van het daadwerkelijke gebruik van het T-Mobile Netwerk. Voor de vaststelling van het variabele deel van de Gebruikskosten is de administratie van T-Mobile bindend.
Je dataverbruik bekijken in Android
Je dataverbruik bijhouden in Apple iOS
Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op.