Toestelreparatie en verzekeringen

Is je toestel stuk? Alles over het oplossen van problemen met je toestel vind je op deze pagina.

Is je toestel aangemeld voor reparatie via de T-Shop? Dan kun je online je reparatiestatus bekijken. De inlog gegevens heb je per mail en sms ontvangen.
Heb je je toestel aangemeld via Dr Mobile of rechtstreeks bij de fabrikant, neem dan dan direct met hen contact op. De contactgegevens heb je per email ontvangen.

Probleem oplossen

In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Weten hoe dat moet?

Reparatie aanmelden

Probleem niet zelf opgelost? Lees de reparatievoorwaarden en meld je toestel aan ter reparatie.

Toestelverzekering?

Heb je een verzekering afgesloten? Lees dan verder om te kijken wat je moet doen.

Tips tegen schade

Het kan je zomaar overkomen dat je toestel stuk gaat of nat wordt. Zo voorkom je schade:

  • Gebruik een hoesje om je telefoon te beschermen. Hoe dikker en zachter het materiaal, hoe beter! 
  • Stop je telefoon niet in je achterzak. Je voorkomt zo buigschade en je telefoon valt minder snel in de wc. 
  • Wil je de telefoon toch in je broekzak doen? Draag hem dan met het beeldscherm naar je toe. Zo krijg je minder snel stootschade.
  • Is je telefoon nat geworden? Laat je telefoon drogen in een afgesloten bak met ongekookte rijst: De rijst absorbeert het vocht.

Schade aan je telefoon, maar heb je geen toestelverzekering? Controleer dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Vaak wordt de schade vergoed.