Toestelreparatie en verzekeringen

Is je toestel stuk? Alles over het oplossen van problemen met je toestel vind je op deze pagina.

Toestelreparatie volgen of aanmelden

Is je toestel aangemeld voor reparatie via de T-Shop? Dan kun je online je reparatiestatus bekijken. De inlog gegevens heb je per mail en sms ontvangen.
Heb je je toestel aangemeld via Dr. Mobile of rechtstreeks bij de fabrikant, neem dan direct met hen contact op. De contactgegevens heb je per email ontvangen.

Aangemeld via T-Shop

Aangemeld via Dr. Mobile

Probleem oplossen

In veel gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Weten hoe dat moet?

Reparatie aanmelden

Probleem niet zelf opgelost? Lees de reparatievoorwaarden en meld je toestel aan ter reparatie.

Toestelverzekering?

Heb je een verzekering afgesloten? Lees dan verder om te kijken wat je moet doen.

Tips tegen schade

Het kan je zomaar overkomen dat je toestel stuk gaat of nat wordt. Zo voorkom je schade:

  • Gebruik een hoesje om je telefoon te beschermen. Hoe dikker en zachter het materiaal, hoe beter!
  • Stop je telefoon niet in je achterzak. Je voorkomt zo buigschade en je telefoon valt minder snel in de wc.
  • Wil je de telefoon toch in je broekzak doen? Draag hem dan met het beeldscherm naar je toe. Zo krijg je minder snel stootschade.
  • Is je telefoon nat geworden? Laat je telefoon drogen in een afgesloten bak met ongekookte rijst: De rijst absorbeert het vocht.

Schade aan je telefoon, maar heb je geen toestelverzekering? Controleer dan je inboedel-, kostbaarheden- of reisverzekering. Vaak wordt de schade vergoed.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200