Bestelling algemeen


Hoe kan ik een bezorgafspraak maken?

Je krijgt van onze bezorgservice (AMP Groep) een e-mail als je een mobiel abonnement hebt besteld of verlengd. Hierin staat een link en de gegevens waarmee je kunt inloggen. Met deze gegevens maak je online een bezorgafspraak. Je kunt ook inloggen via www.mijnafspraak.nl. Heb je T-Mobile Thuis besteld? Dan vind je hier meer over de status van je bestelling.

Bezorgtijden
Je kunt kiezen tussen gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Bekijk uit welke tijdvakken je kunt kiezen.

Als je niet zelf een bezorgafspraak maakt, vervalt je bestelling automatisch binnen 10 werkdagen.

Let op! PrePaid Sim Only pakketten worden niet door AMP Groep bezorgd en deze kun je niet via mijnafspraak.nl volgen. Deze pakketten worden binnen 3 werkdagen bezorgd door PostNL.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag