Contact


Wat is de richtlijn klachtenbehandeling van T-Mobile?

Wil je een klacht indienen over T-Mobile? Laat het ons binnen twee maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. T-Mobile zoekt graag samen met jou naar een oplossing. T-Mobile geeft een inhoudelijke reactie binnen 30 dagen na het ontvangen van de klacht, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is. In dat geval laat T-Mobile binnen die 30 dagen weten wanneer je de inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Lees hoe je een klacht kunt indienen

Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je jouw klacht voor een bindende uitspraak voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

  • Dit kun je doen tot twaalf maanden na het ontstaan van jouw klacht bij T-Mobile.
  • Alleen als je de klacht eerst schriftelijk aan T-Mobile stuurt, kan de Geschillencommissie deze in behandeling nemen.
  • Zakelijke klanten kunnen zich niet wenden tot de Geschillencommissie.


Heb je een klacht over de Toestelkredietovereenkomst en/of BKR registratie, dan kun je je via www.kifid.nl melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit kun je doen tot 12 maanden na het ontstaan van jouw klacht bij T-Mobile of binnen drie maanden na de dagtekening van de brief of het bericht waarin T-Mobile definitief haar standpunt over de klacht t.a.v. de Toestelkredietovereenkomst kenbaar heeft gemaakt.

Als je je abonnement online hebt afgesloten, kun je je klacht ook via het Online Dispute Resolution platform aan de Geschillencommissie voorleggen. Zowel consumenten als zakelijke klanten kunnen zich bovendien wenden tot de civiele rechter.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200