Privacy


Hoe kan ik een wachtwoord instellen of aanpassen voor contact met T-Mobile Klantenservice?

Ben je klant met een mobiel abonnement bij T-Mobile? Nadat je een wachtwoord hebt ingesteld bij jouw gegevens, geven onze medewerkers alleen nog maar informatie over jouw contract aan personen die het wachtwoord kunnen noemen. Dit is een ander wachtwoord dan voor My T-Mobile.

Je kunt dan een (nieuw) wachtwoord als volgt aanvragen:

  • via e-mail
  • door een brief te sturen naar T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag
  • of door binnen te lopen in een T-Mobile Shop
Vermeld bij je aanvraag je naam, volledige adres, mobiele nummer en het gewenste wachtwoord. 

Let op! Het wachtwoord moet aan de volgende 3 voorwaarden voldoen:
  1. het wachtwoord is maximaal 12 tekens lang
  2. het wachtwoord mag geen getallen bevatten
  3. het wachtwoord mag niet 'ja', 'nee' of 'geen' zijn 
Vergeet niet bij je aanvraag een kopie legitimatiebewijs mee te sturen. Op deze kopie mag je je burgerservicenummer (BSN) en pasfoto onleesbaar maken.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag