T-Mobile Klantvoordeel


Hoe kan ik me aanmelden voor Klantvoordeel?

Om je aan te kunnen melden voor Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele T-Mobile of Tele2 abonnementen, een tablet abonnement, 4G voor Thuis zijn en/of een Thuis abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan Klantvoordeel activeren.

Goed om te weten

  • Je kunt op één adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis-abonnement aanmelden (6 aansluitingen in totaal)
  • Ieder T-Mobile of Tele2 abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis.
  • Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.
Let op! Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.

Lees meer over Klantvoordeel.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200