T-Mobile Klantvoordeel


Hoe kan ik me aanmelden voor T-Mobile Klantvoordeel?

Om je aan te kunnen melden voor T-Mobile Klantvoordeel, moet je 2 of meer abonnementen hebben op hetzelfde adres. Dit kunnen mobiele abonnementen, een tablet abonnement, 4G voor Thuis zijn en/of een Thuis-abonnement. Iedereen binnen het huishouden kan zich aanmelden voor Klantvoordeel om een groep te vormen.

Goed om te weten

  • Je kunt op één adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 Thuis-abonnement aanmelden.
  • Ieder T-Mobile abonnement dient apart aangemeld te worden voor Klantvoordeel. De aanmelding wordt definitief wanneer alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Zodra er minimaal twee abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt jouw mobiele abonnement aan via My T-Mobile. Voor het aanmelden van een Thuis-abonnement ga je naar My T-Mobile Thuis. Op die manier kun je bijvoorbeeld Uit & Thuis met Klantvoordeel krijgen waarbij je € 25,- betaalt voor Go Unlimited en € 25,- voor het snelste internet van T-Mobile bij jou thuis.
  • Ben jij de eerste die jouw adres aanmeldt? Nodig direct alle andere abonnementen op jouw adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan kun je je via My T-Mobile jezelf aanmelden en toegevoegd worden tot de Klantvoordeel-groep.
Let op! Als je een T-Mobile Thuis abonnement wilt aanmelden voor jouw Klantvoordeel-groep, zorg dan dat jouw adres in zowel je My T-Mobile account als in je My T-Mobile Thuis account exact hetzelfde geregistreerd staat. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.

Lees meer over T-Mobile Klantvoordeel.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag