Persoonsgegevens aanpassen


Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Als je gaat verhuizen, kun je je nieuwe adres gemakkelijk zelf doorgeven via My T-Mobile.
Wil je alleen je facturen op een ander adres ontvangen? Neem dan contact met ons op. We kunnen geen facturen of brieven naar een adres in het buitenland sturen. Daarom kun je alleen een Nederlands adres opgeven. 

Je kunt trouwens ook instellen dat je je facturen alleen nog in My T-Mobile ontvangt, natuurlijk met een volledige specificatie erbij. We sturen je dan gewoon een e-mail of sms'je als je nieuwe factuur klaarstaat. Handig toch?

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag