QAB2C_Simkaart_Pinenpuk


Wat kan ik doen als ik mijn pincode en/of pukcode niet meer weet?

Hoe kan ik mijn pincode of pukcode opvragen?

Als je je pincode niet meer weet, of deze 3x fout hebt ingevoerd, heb je de pukcode nodig voor het deblokkeren van je simkaart.
De pukcode heb je samen met je pincode bij je simkaart ontvangen. Als je deze niet meer hebt, vind je 'm ook in My T-Mobile (en ondernemers hier).

Let op! Als je 10x een verkeerde pukcode invoert, wordt je simkaart onbruikbaar.

Is het je na een paar keer proberen niet gelukt, of kun je niet in My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200