Opwaarderen


Ik heb geen beltegoed via de T-Mobile Opwaardeer App ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat je je beltegoed niet hebt ontvangen door één van de volgende redenen:
 

  • Een verkeerd ingevoerd mobiel nummer.
  • Je betaling is niet juist ontvangen.
  • T-Mobile heeft vertraging of problemen met het afleveren van sms-berichten, controleer handmatig je saldo via My T-Mobile of sms. Als er 2 uur na de betaling nog steeds geen beltegoed is bijgeschreven, dan kun je contact opnemen met Alphacomm.

Klachtenprocedure
Ben je niet tevreden over de diensten in de T-Mobile PrePaid opwaardeer App of heb je een klacht, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Alphacomm. Dit kan telefonisch, via e-mail of via het contactformulier in de app. De gegevens vind je in de app of op de website van Alphacomm.
Voor antwoorden op veel gestelde vragen raden wij aan eerst de FAQ-pagina in de app goed door te lezen. Als je vraag daarmee niet is beantwoord, gebruik dan het contactformulier in de app.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag