Het kan zijn dat je je beltegoed niet hebt ontvangen door één van de volgende redenen:
KlachtenprocedureBen je niet tevreden over de diensten in de T-Mobile PrePaid opwaardeer App of heb je een klacht, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Alphacomm. Dit kan telefonisch, via e-mail of via het contactformulier in de app. De gegevens vind je in de app of op de website van Alphacomm.Voor antwoorden op veel gestelde vragen raden wij aan eerst de FAQ-pagina in de app goed door te lezen. Als je vraag daarmee niet is beantwoord, gebruik dan het contactformulier in de app.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.
We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.
Er is iets misgegaan met het verzenden van je feedback. Probeer het nogmaals.
We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.