Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben. In de T-Mobile Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van onder andere mobiel internet op je mobiele telefoon. Heb je een sms gekregen waarin we je vragen een keuze te maken? Maak dan je keuze op My T-Mobile.Ervaar je problemen met je (draadloze) internetverbinding van T-Mobile Thuis? Kijk dan wat je kunt doen als je geen of slechte verbinding ervaart met je bedraad internet of wifi.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.
We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.
Er is iets misgegaan met het verzenden van je feedback. Probeer het nogmaals.
We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.