Mobiel internet


Ik heb traag internet, wat kan ik hieraan doen?

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben. In onze Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van bijvoorbeeld mobiel internet op je mobiele telefoon. Heb je een sms gekregen waarin we je vragen een keuze te maken? Maak dan je keuze op My T-Mobile. Ervaar je traag internet in het buitenland? Dan adviseren wij je om je telefoon uit en weer aan te zetten en andere netwerken te proberen.

Ervaar je problemen met je (draadloze) internetverbinding van T-Mobile Thuis? Kijk dan wat je kunt doen als je geen of slechte verbinding ervaart met je bedraad internet of wifi.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200