Mobiel internet


Ik heb traag internet, wat kan ik hieraan doen?

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben. In onze Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van bijvoorbeeld mobiel internet op je mobiele telefoon. Heb je een sms gekregen waarin we je vragen een keuze te maken? Maak dan je keuze op My T-Mobile. Ervaar je traag internet in het buitenland? Dan adviseren wij je om je telefoon uit en weer aan te zetten en andere netwerken te proberen.

Ervaar je problemen met je (draadloze) internetverbinding van T-Mobile Thuis? Kijk dan wat je kunt doen als je geen of slechte verbinding ervaart met je bedraad internet of wifi.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag