Dekking in Nederland


Ik kan geen sms versturen of ontvangen, wat kan ik doen?

Als je geen sms’jes kunt versturen of ontvangen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Ga ook na of er op dit moment geen storingen zijn. Wij adviseren je het volgende te controleren:

 

  • Zet je telefoon eens uit en weer aan; daarmee wordt het toestel opnieuw aangemeld op het netwerk en dat lost in veel gevallen 'vanzelf' het probleem op.
  • Staat het sms-centralenummer correct in je toestel? Dit sms-centralenummer moet zijn: +316 2400 0000. Je kunt dit controleren en eventueel zelf aanpassen in de sms-instellingen van jouw toestel. Kijk hiervoor in de handleiding van je toestel of raadpleeg onze Toestelhulp.
  • Heb je een blokkade? Als je simkaart geblokkeerd is, bijvoorbeeld in verband met een betalingsachterstand, kun je geen sms versturen.
  • Is er voldoende ruimte in je inbox? Als je inbox vol is, kunnen er geen sms'jes worden afgeleverd. Na ongeveer 2 dagen proberen wordt de sms definitief niet meer verstuurd.

Kun je na deze controles toch nog geen sms’jes versturen of ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag