Dekking in Nederland


Ik kan geen sms versturen of ontvangen, wat kan ik doen?

Als je geen sms’jes kunt versturen of ontvangen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Ga ook na of er op dit moment geen storingen zijn. Wij adviseren je het volgende te controleren:

 

  • Zet je telefoon eens uit en weer aan; daarmee wordt het toestel opnieuw aangemeld op het netwerk en dat lost in veel gevallen 'vanzelf' het probleem op.
  • Staat het sms-centralenummer correct in je toestel? Dit sms-centralenummer moet zijn: +316 2400 0000. Je kunt dit controleren en eventueel zelf aanpassen in de sms-instellingen van jouw toestel. Kijk hiervoor in de handleiding van je toestel of raadpleeg onze Toestelhulp.
  • Heb je een blokkade? Als je simkaart geblokkeerd is, bijvoorbeeld in verband met een betalingsachterstand, kun je geen sms versturen.
  • Is er voldoende ruimte in je inbox? Als je inbox vol is, kunnen er geen sms'jes worden afgeleverd. Na ongeveer 2 dagen proberen wordt de sms definitief niet meer verstuurd.
  • Hebben jij en de ontvanger een Android toestel? Tegenwoordig verstuurt de 'berichten'-app sms'jes als data. Hierdoor kun je bijvoorbeeld foto's toevoegen. Maar als jij, of de ontvanger, geen dataverbinding hebt, komen de berichten niet aan. Je kunt per bericht zien of deze is aangekomen, en eventueel deze opnieuw versturen als sms. 

Kun je na deze controles toch nog geen sms’jes versturen of ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200