Mobiel internet


Ik kan niet internetten, heb ik een blokkade?

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben. Heb je een sms gekregen waarin we je vragen een keuze te maken? Maak dan je keuze op My T-Mobile of lees hieronder verder. Wil je zelf internet blokkeren? Op My T-Mobile kun je eenvoudig zelf blokkades instellen. Bijvoorbeeld voor sms, of bellen en internet in het buitenland.

Als je niet kunt internetten, kan dit verschillende oorzaken hebben:

  • controleer eerst de internetinstellingen in je telefoon
  • zet je telefoon een keer uit en weer aan
  • controleer of je gebruikmaakt van de nieuwste softwareversie
  • Heb je een sms’je gekregen over de snelheid van je internetbundel? Maak dan via je telefoon je keuze op t-mobile.nl/verbruik of je op lage snelheid door wilt internetten in Nederland of een MB-aanvuller wilt toevoegen. Heb je Datavrije Muziek? Dit blijft dan gewoon mogelijk.
In de T-Mobile Toestelhulp vind je stap-voor-stap instructies voor het instellen van onder andere Mobiel Internet op je mobiele telefoon.

Mogelijk ben je buiten het bereik van het 3G- of 4G-netwerk en kun je daarom niet internetten. Via de dekkingskaart kun je de dekking controleren, zien waar werkzaamheden en storingen zijn en kun je een eventuele vraag of klacht rechtstreeks aan ons doorsturen.

Heb je het vermoeden dat je toestel defect is? Neem dan de Troubleshoot door.

Uiteraard kun je ook contact met ons opnemen als je er zelf niet uitkomt, zodat onze medewerkers je verder van dienst kunnen zijn.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag