PrePaid


Ik neem mijn PrePaid nummer mee naar een andere provider, wat gebeurt er met mijn tegoed?

Wanneer je je PrePaid nummer laat overzetten naar een andere provider, vervalt je PrePaid nummer bij T-Mobile. Ook je tegoed vervalt bij het overzetten. 
Je hebt de mogelijkheid om het vervallen tegoed te laten uitbetalen op je rekening.

  • Vanaf het moment van overzetten heb je 31 dagen de tijd om een aanvraag tot uitbetalen te doen. Na de 31 dagen kun je hier geen aanspraak meer op maken.
  • We rekenen € 5,- transactiekosten, deze worden van het uit te betalen bedrag afgetrokken.
  • Uitbetalen van tegoed is alleen mogelijk nadat je nummer succesvol is overgezet naar een andere provider.

Je kunt hier een aanvraag tot uitbetalen indienen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

We hebben al onze kennis hierboven voor je op een rijtje gezet. Toch geen antwoord kunnen vinden op je vraag? Dan zijn wij bereikbaar via onderstaande kanalen:

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200