Persoonsgegevens aanpassen


Kan ik de tenaamstelling op mijn factuur aanpassen?

Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. In zo'n geval gaat het namelijk meestal om een typfout. Een grotere aanpassing in je achternaam of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht kun je schriftelijk aan ons doorgeven, of in de T-Mobile Shop. 
 

  • Hiervoor is een kopie of scan van je legitimatiebewijs nodig, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is.
  • Bij het aanpassen van je achternaam na een huwelijk is een kopie van de trouwakte nodig. Na een scheiding is een kopie van je legitimatiebewijs voldoende.
Als de gewenste gegevens niet overeenkomen met die op het legitimatiebewijs (of de trouwakte), voeren wij de wijziging niet door. Je kunt het schriftelijke verzoek indienen via het contactformulier (onder 'E-mail ons') op onze website, per fax (06 1409 8972) of per post (T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag). Let op! Vermeld in je verzoek altijd je mobiele nummer en/of klantnummer.

Zakelijk
Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je  je verzoek indienen via het 
contactformulier (onder 'E-mail ons'). De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel.Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag