Betaling


Kan ik een betalingsregeling treffen?

Ik kan niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?

Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen voor je mobiele abonnement in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.

Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je ook een betalingsregeling treffen. Lees wat de mogelijkheden zijn.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200