Ik kan niet betalen. Kan ik een betalingsregeling treffen?
Het kan een keer gebeuren dat je je factuur niet meteen kunt betalen. Je kunt (onder bepaalde voorwaarden) met T-Mobile een betalingsregeling treffen, zodat je je factuur in delen betaalt. Je kunt een betalingsregeling aanvragen voor je mobiele abonnement in My T-Mobile. Naast de nog niet betaalde factuur/facturen staat een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Lees hier alles over betalen, of ga direct naar de voorwaarden voor het aanvragen van een betalingsregeling.Heb je T-Mobile Thuis? Dan kun je helaas geen betalingsregeling treffen. Lees wat wel de mogelijkheden zijn.
We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.
Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.
We zullen ons best doen om je feedback mee te nemen in het verbeteren van onze service.
Er is iets misgegaan met het verzenden van je feedback. Probeer het nogmaals.
We willen jouw toestemming vragen om optimale cookies te gebruiken om T-Mobile.nl, Tele2.nl en Ben.nl voor jou relevanter te maken. Als je kiest voor optimale cookies ervaar je onze websites zo optimaal mogelijk, met bijvoorbeeld advertenties die helemaal op jou zijn afgestemd. Je geeft ons ook toestemming om jouw internetgedrag binnen, en mogelijk ook buiten, onze websites te volgen. Met deze informatie passen wij en derde partijen de websites, onze communicatie en advertenties aan op jouw interesses en profiel.
Om de optimale cookies te plaatsen klik je hieronder op 'Ja, optimale cookies accepteren'. Voor meer informatie of het aanpassen van je cookie instellingen, kun je hier terecht. Op die pagina kun je jouw keuze altijd weer wijzigen.