Persoonsgegevens aanpassen


Kan ik een naamswijziging doorgeven?

Wil je je persoonsgegevens aanpassen? 

Een wijziging van maximaal twee letters in je achternaam, kun je telefonisch doorgeven. Dan gaat het meestal om een typfout. Bij een grotere aanpassing in je achternaam of voorletters, het tussenvoegsel, je geboortedatum of geslacht moeten we je om bewijs vragen.
 

Wat voor bewijs is nodig

  • Voorletters/tussenvoegsel/achternaam/geboortedatum: een kopie of scan van je legitimatiebewijs, waarop te zien is dat de gevraagde wijziging correct is.
  • Aanpassen van je achternaam na een huwelijk: kopie legitimatie met vermelding van EV (echtgenoot van). Of een kopie trouwakte + een kopie legitimatie
  • Aanpassen van je achternaam na een scheiding: kopie legitimatie (het maakt niet uit of de ongetrouwde of nog de getrouwde naam daarop staat), voorletters en geboortedatum moeten wel kloppen.
  • Heb je een naamswijziging bij de overheid aangevraagd? Dan vragen we om een kopie van het uittreksel van het koninklijk besluit.
  • Bij een geslachtsverandering: kopie legitimatie waarop het nieuwe geslacht vermeld staat.


Natuurlijk mag je BSN-nummer en pasfoto onleesbaar maken. 

Hoe wil je contact opnemen

  • Wil je langskomen in een T-Mobile Shop? Bekijk alle winkels
  • Wil je de wijziging schriftelijk indienen? Dat kan via onze chat, of schriftelijk:

T-Mobile Klantenservice BV, t.a.v. Mutaties

Postbus 56
2650 AB Berkel en Rodenrijs

(Vermeld ook altijd je telefoonnummer, klantnummer en adresgegevens)


Als de gewenste gegevens niet overeenkomen, dan kunnen we de wijziging niet doorvoeren.

Zakelijk
Voor het aanpassen van de bedrijfsnaam of bedrijfsvorm, kun je contact met ons opnemen. De bedrijfsnaam moet wel overeenkomen met de registratie bij de Kamer van Koophandel. Wil je een abonnement (laten) overnemen, dan kun je een aanvraag voor Contractovername doen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200