Bestelling algemeen


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Heb je de bestelling al gekregen, dan kun je jouw bestelling niet meer wijzigen. Is de bestelling nog niet bezorgd?

Ik heb telefonisch besteld bij T-Mobile, of via t-mobile.nl
Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, willen we graag kijken of we je bestelling nog kunnen wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb bij een ander verkooppunt besteld
Neem contact op met je verkooppunt, T-Mobile kan je bestelling niet wijzigen.

Annuleren
Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nogĀ annuleren. Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op metĀ T-Mobile Klantenservice. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag