Inloggegevens


Mijn My T-Mobile account is geblokkeerd, wat kan ik doen?

Als je niet kunt inloggen op My T-Mobile, omdat je account bijvoorbeeld is geblokkeerd, kan dat verschillende redenen hebben. We geven je graag wat tips:

Gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

  • Heb je de inloggegevens goed overgetypt? Bij kopiëren en plakken is het belangrijk dat je geen spaties mee kopieert.
  • Je My T-Mobile wachtwoord is hoofdlettergevoelig: typ dus hoofdletters waar dat nodig is.
  • Heb je je wachtwoord gewijzigd? Hou er dan rekening mee dat je browser misschien automatisch nog je oude wachtwoord invoert.  Lees hoe je je wachtwoorden in Google Chrome kunt beheren en hoe je dat in Internet Explorer doet.
Tip: lukt het niet om in te loggen via bijvoorbeeld Google Chrome, probeer dan een andere browser zoals bijvoorbeeld FireFox of Internet Explorer. Het kan zijn dat er browserrestricties zijn waardoor inloggen niet lukt. Werkt inloggen op alle browsers niet, vraag dan hieronder nieuwe inloggevens aan.

Vraag je inloggegevens opnieuw aan

 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag