Simkaart bestelling


Mijn simkaart is kapot, wat nu?

Als je simkaart het niet meer doet, betekent dat niet altijd dat deze kapot is en vervangen moet worden.

 

  • Haal je simkaart voorzichtig uit je telefoon en maak deze schoon met een zachte, droge doek. Plaats de simkaart daarna op de juiste manier terug in je toestel.
  • Plaats je simkaart ter controle eens in een ander toestel; als je simkaart dan wel werkt, is je simkaart niet defect.
  • Heb je al gekeken of er werkzaamheden in je omgeving zijn?

Ben je er zeker van dat je simkaart kapot is? Je kunt bij ons een (nieuwe) simkaart bestellen. Je houdt hetzelfde telefoonnummer en abonnement. We raden je aan een simkaart via My T-Mobile te kopen. Je betaalt dan voor een enkele simkaart maar € 5,09 en ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen. Je kunt natuurlijk ook terecht bij T-Mobile Klantenservice of in een T-Mobile Shop. Maar dan betaal je € 10,-.

Er zijn 3 soorten simkaarten: normale, micro en nano simkaarten. Met alle simkaarten kun je precies hetzelfde doen, alleen passen de grotere simkaarten niet in alle toestellen. Als je een simkaart bestelt, ontvang je één formaat, die je zelf op de juiste maat kunt uitdrukken. Je oude simkaart werkt dan niet meer.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag