QAB2C_Overig_Contact


Waar kan ik een klacht indienen, heeft T-Mobile een klachtenformulier?

 
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We helpen je graag dit zo snel mogelijk op te lossen.
 
De meeste vragen beantwoorden we op onze website. Staat je antwoord daar niet tussen? Onze klantenservice staat klaar om je vragen te beantwoorden.

Sommige vragen hebben meer onderzoek nodig. Daarom kun je onderstaande vragen op een aparte manier doorgeven:

  • Dekkingsproblemen of een ander probleem met ons netwerk? 
    Op onze netwerkkaart kun je onze dekking bekijken. Is je locatie magenta en heb je toch problemen met het netwerk? Meld dan je probleem in de kaart.
  • Een klacht over sms-diensten of mobiele betalingen?
    We leggen je uit hoe sms-diensten en mobiele betalingen werken. Ben je het niet eens met de kosten die in rekening zijn gebracht? Vul dan het online onderzoeksformulier in.
  • Als je telefonisch wordt lastiggevallen?
    Het is vervelend als je privacy geschonden wordt. We leggen je graag uit wat je aan ongewenste telefoontjes kunt doen en hoe je een onderzoek kunt starten.

 
Schrijf je zorgen van je af
Wil je ons graag een brief schrijven? Stuur het naar ons postadres:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 56
2650 AB Berkel en Rodenrijs

Lees ook de T-Mobile richtlijn klachtenbehandeling.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

Wij helpen je graag

Zakelijke klant? Stel hier je vraag aan T-Mobile Ondernemen.

Heb je geen antwoord kunnen vinden op je vraag? We staan op verschillende manieren voor je klaar. Net wat jij het fijnst vindt.

My T-Mobile

Regelen in My T-Mobile

100 Services,24/7 Beschikbaar

Mobiel abonnementen
Naar My T-Mobile

Vaste diensten (Thuis) Naar My T-Mobile Thuis

Community

Community

ONS FORUM MET 300.000 LEDEN

Mobiel abonnementen
Naar de Mobiel-community

Vaste diensten (Thuis)
Naar de Thuis-community

Bellen

Bellen

Persoonlijk contact

Mobiel abonnementen
Bekijk telefoonnummers

Vaste diensten (Thuis)
Bekijk telefoonnummers

Bellen

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200