Contact


Waar kan ik een klacht indienen, heeft T-Mobile een klachtenformulier?

Heb je een vraag of klacht? Dan willen we samen naar een oplossing zoeken. Laat het ons weten, op de manier die voor jou het prettigst is. Op onze servicepagina hebben we alle contactmogelijkheden op een rijtje gezet.

Sommige klachten kun je op een aparte manier doorgeven, zie hieronder:

Wil je toch graag een brief naar ons sturen?
Ons postadres is T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag

Lees ook de T-Mobile richtlijn klachtenbehandeling.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.


Wij helpen je graag